skip to Main Content
Velké srovnání nástrojů pro sdílení dokumentů.

Velké srovnání nástrojů pro sdílení dokumentů: který je pro vás ten pravý?

Aktualizováno 4. 8. 2022

Není to tak dávno, kdy jedinou možnost sdílení dokumentů představoval flash disk. Předtím se soubory ve velkém vypalovaly na CD. A ti nejzkušenější z nás pamatují dokonce i diskety. Dnes už používáme především cloud, díky kterému máme uložená data dostupná z jakéhokoliv počítače či mobilního zařízení. Je to rychlé, snadné a nesmírně efektivní. Virtuálních úložišť však existuje mnoho. Proto si představíme a porovnáme ta nejznámější.

Přečíst celý článek

Jak aplikovat metodu GTD do obsahového marketingu

Během června a prvních článků července jsme se seznámili se základy obsahového marketingu. Dozvěděli jste se, že obsahový marketing je především o důkladném plánování procesů. Výsledkem a zároveň srdcem či motorem obsahového marketingu je obsahová strategie. Nedávno jsme vám také poradili, jak byste měli postupovat při budování obsahového týmu a na co si dát pozor při výběru jeho základní složky – autorů. Co ale dál?

Přečíst celý článek

5 tipů pro pohodlný brainstorming long tailů

Než začnete vytvářet hodnotný obsah, měli byste si ujasnit klíčová slova, na která budete obsahem cílit. Neznamená to, že v článku či vámi připravované studii budete otrocky klíčová slova v každé větě, nadpisu či titulku opakovat. Pokud to ale s tvorbou obsahu myslíte vážně, tak je nutné vědět, jaké klíčové fráze váš web obsahuje a v jakých částech struktury se nacházejí. Lépe se vám následně bude pracovat s webem z hlediska obsahové, ale i jiné strategie.

V dnešním článku bych rád shrnul  základní možnosti a tipy pro brainstorming (vymýšlení) zajímavých klíčových slov. Nejlépe takových, která jsou málo konkurenční, vysoce konverzní a pro vaše návštěvníky atraktivní.

Přečíst celý článek
Back To Top