skip to Main Content

5 nejlepších webů pro sdílení dokumentů

Možná si vzpomínáte na nedávný příspěvek na blogu, který pojednával o tzv. repurposingu obsahu, tedy česky řečeno o recyklaci obsahu. Neuplynulo od té doby mnoho času a některé z technik jste se mohli sami naučit.

Psali jsme například o tom, jak z článků na blogu můžete vytvořit e-book a jak ho dále propagovat. Publikovali jsme také článek o tom, jak propagovat videa. Dále jste se mohli dozvědět, že vámi vytvořené texty můžete snadno přetvořit v prezentaci a dále je používat jako čerstvý obsah. V dnešním článku se podíváme na další možnost, jak webový obsahu znovu použít. Znáte 5 nejlepších webů pro sdílení dokumentů?

Přečíst celý článek

Jak aplikovat metodu GTD do obsahového marketingu

Během června a prvních článků července jsme se seznámili se základy obsahového marketingu. Dozvěděli jste se, že obsahový marketing je především o důkladném plánování procesů. Výsledkem a zároveň srdcem či motorem obsahového marketingu je obsahová strategie. Nedávno jsme vám také poradili, jak byste měli postupovat při budování obsahového týmu a na co si dát pozor při výběru jeho základní složky – autorů. Co ale dál?

Přečíst celý článek

5 tipů pro pohodlný brainstorming long tailů

Než začnete vytvářet hodnotný obsah, měli byste si ujasnit klíčová slova, na která budete obsahem cílit. Neznamená to, že v článku či vámi připravované studii budete otrocky klíčová slova v každé větě, nadpisu či titulku opakovat. Pokud to ale s tvorbou obsahu myslíte vážně, tak je nutné vědět, jaké klíčové fráze váš web obsahuje a v jakých částech struktury se nacházejí. Lépe se vám následně bude pracovat s webem z hlediska obsahové, ale i jiné strategie.

V dnešním článku bych rád shrnul  základní možnosti a tipy pro brainstorming (vymýšlení) zajímavých klíčových slov. Nejlépe takových, která jsou málo konkurenční, vysoce konverzní a pro vaše návštěvníky atraktivní.

Přečíst celý článek
Back To Top