skip to Main Content

Jak vyhodnocovat efektivnost obsahu

K tomu, abyste měli jistotu, že se vaše obsahová strategie vyplácí, byste měli sledovat správné metriky v závislosti na zvolených cílech. V minulém článku jsem vám představil 4 nejznámější skupiny metrik, které můžete v rámci obsahového marketingu sledovat. Dnes bych vám rád vysvětlil, jak prakticky postupovat při zjišťování efektivity konkrétních druhů obsahu. Vše si vysvětlíme v jednotlivých čtyřech krocích.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít