skip to Main Content
Personalizace Je Budoucnost E-commerce.  Jaké Jsou Její Možnosti V E-mail Marketingu A Jak S Ní Začít?

Personalizace je budoucnost e-commerce. Jaké jsou její možnosti v e-mail marketingu a jak s ní začít?

Představte si, že přijdete do zverimexu, ve dveřích vás uvítá prodavač a rovnou vás odvede do oddělení vodítek pro velké psy, protože ví, že zrovna jedno pro svého labradora sháníte. Oddělení pelechů minete obloukem, protože ví, že jste jeden kupoval před půl rokem a ten pořád ještě dobře slouží, cestou se vás ještě zeptá, jak vašemu Buddymu chutnaly granule, které jste v obchodě koupili před měsícem. Při odchodu vám na ně nabídne slevu, a když si koupíte rovnou dvoje, ochotně vám je odveze až domů.  A teď si představte, že celá tato situace se neodehrává v místním krámku s potřebami pro zvířata, ale v eshopu.

Dá se vůbec tato situace napodobit v online prostředí? Dá, a možná o dost lépe, než jste si až doposud mysleli. Pojďme se v následujícím článku společně podívat na to, jak vašemu podnikání může pomoci dobře cílený personalizovaný e-mail marketing.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close