Logo Včeliště
DomůBlogPodcasty a videaBudoucnost obsahového marketingu a inbound statistiky – Podcast 23
Nápis Inbound Marketing na modrém papíře vedle peněženky a mincí.

Budoucnost obsahového marketingu a inbound statistiky – Podcast 23

Ve 23. podcastu se Josef podívá na zajímavé statistiky týkající se obsahového marketingu, které byly sestaveny na základě průzkumu tisíců marketérů z celého světa. Ve druhé části videa se pak zamyslí nad budoucností obsahu na internetu. Dojde do 5 let k zamoření webů obsahem, nebo jde o dlouhodobě udržitelnou marketingovou strategii? To se dozvíte v tomto podcastu.

Videocast

Poslechněte si podcast zde

Stáhnout podcast si můžete zde.

Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.

Odkazy k podcastu

http://www.stateofinbound.com

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

... náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Za tým Včeliště.cz

Josef Řezníček

Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

2 komentáře k zobrazení

  1. Pro odborné věci, mám raději článek, video se zbytečně rozkecává, než se autor videa dostane k řešení, pomocí článku už mám 2x hotovo.
    S obsahovým marketingem mám zkušenost přes 12 let (v té době říkalo "blogování") čímž mám neskutečnou výhodu ;). Kdo začíná s "obsahovvým" marketingem jak dlouho vydrží obsah vytvářet? Přináší opravdu kvalitní obsah? Kolik lidí stále bloguje co začali před 5-10 lety?
    Jinak si myslím, že kvalitní obbsah bude přiinášet dbře cílené zákazníky, alespoň u mne funguje 😉

    1. Asi přijde na to, co obsahuje odborný článek. Taky je píši a můžu říct, že videa určitě začneme dělat. Video je super třeba pro recenze zboží nebo pro návody, jak ... nastavit software, naladit TV, poskládat sekačku.
      Taky pozoruji, že lidé začínají být líní číst a raději si pustí video. A možná stejně jako já u poslouchání videa na pozadí dělají jiné věci, takže efektivněji využívají svůj čas ;-).
      Blbé je, že člověk stejně musí popsat, co na videu je, protože vyhledávače to nerozpoznají - zatím 😉