Logo Včeliště
DomůBlogPodcasty a videaObsahový audit jaknaexcel.cz – Včeliště.cz podcast 33

Obsahový audit jaknaexcel.cz – Včeliště.cz podcast 33

V dnešním podcastu se podíváme pod pokličku webových stránek jaknaexcel.cz z hlediska obsahu. V tomto obsahovém auditu vám ukážu, jak vylepšit obsah rozsáhlého webu a jak se postavit k obsahovému auditu, který pomůže zlepšit stránky. Odnést si z něj můžete nápady, jak na svém webuzefektivnit obsahový marketing a jak svůj obsah vylepšit. 

Videocast

Poslechněte si podcast zde

Stáhnout podcast si můžete zde.

Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.

Odkazy k podcastu

http://jaknaexcel.cz/

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Obsahový audit

Jak přivést více zákazníků organicky a snížit náklady na placenou reklamu? Podívejte se na webinář a zjistěte víc.

Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení