skip to Main Content
Podcast 33: jaknaexcel

Obsahový audit jaknaexcel.cz – Včeliště.cz podcast 33

V dnešním podcastu se podíváme pod pokličku webových stránek jaknaexcel.cz z hlediska obsahu. V tomto obsahovém auditu vám ukážu, jak vylepšit obsah rozsáhlého webu a jak se postavit k obsahovému auditu, který pomůže zlepšit stránky. Odnést si z něj můžete nápady, jak na svém webu zefektivnit obsahový marketing a jak svůj obsah vylepšit. 

Přečíst celý článek

10 kroků kvalitní e-mailové strategie

Strategie e-mail marketingu je dokument, který má za cíl vám pomoci vytvořit efektivní a vhodný plán e-mail marketingu. Pokud jste se na základě našich minulých článků o e-mail marketingu rozhodli, že se mu budete věnovat, měl by vám tento dokument pomoci vymyslet všechny důležité postupy a úkony, které budete v souvislosti s e-mail marketingem dělat.

Možná jste teď ve fázi, kdy byste chtěli s e-mail marketingem začít, ale nevíte co dřív. Hledáte body, od kterých byste se mohli odrazit. Je to tak? My bychom vám tento často náročný začátek rádi usnadnili. Díky tomuto článku se v několika krocích dozvíte, jak s e-mail marketingovou strategií přesně začít. Představíme vám její hlavní kroky, které byste neměli zapomenout promyslet, aby vaše konání bylo efektivní a e-mailová strategie přinášela své ovoce.

Přečíst celý článek

Případová studie – obsahová strategie společnosti Honda

V tomto příspěvku si představíme zajímavou případovou studii obsahového marketingu světově známé společnosti Honda. Společnost Honda patří mezi celosvětovou špičku automobilového průmyslu. S rozšiřováním obsahového marketingu do online prostředí museli i oni změnit svůj přístup k online marketingu. V posledních pěti letech se z internetu stalo živoucí prostředí. Existují desítky různých kanálů, na kterých máte ideální příležitost obsah propagovat. Novou výzvou pro společnost Honda bylo tyto kanály obsadit.

Přečíst celý článek

SEO audit stránek pc-servis24.cz

V dnešním třetím SEO auditu (první zde, druhý zde) se podívám na stránky pc-servis24.cz a okomentuji je ne ani tak z pohledu technického, jako tomu bylo v předešlých dílech, ale hlavně z hlediska obsahového. Pro jednotlivé podstránky zhodnotím úspěšnost určení klíčových slov a zkusím navrhnout lepší řešení. Web do SEO auditu přihlásil Martin Trtílek, za což mu tímto děkuji.

Přečíst celý článek

7 otázek, které si musíte položit, pokud chcete dělat obsahový marketing skvěle

Obsahový marketing, tak jak ho prezentujeme my, není žádnou tajemnou technikou, která vám bezpracně přinese okamžité výsledky. Je tomu přesně naopak. V obsahovém marketingu jsou výsledky vidět pomalu a jejich úspěch je do velké míry závislý na vašem odhodlaní a vašich pravidelných činnostech.

V dnešním článku vám představím 7 nejdůležitějších otázek,  na které musíte bezpodmínečně znát odpověď, než vaši obsahovou strategii vypustíte do světa. Nebudu vás tedy dnes vůbec zdržovat a pojďme rovnou na věc.

Přečíst celý článek
Jak udělat obsahový audit webu.

Jak udělat obsahový audit webu

SEO specialisté mají „klíčovku“. Obsaháři by zase neměli vynechávat „obsahový audit“. V dnešním článku si povíme, co to takový obsahový audit je. Dozvíte se, co by měl obsahovat, proč ho dělat a jak by měl vypadat. Kromě těchto základních otázek dostanete odpovědi i na mnohé další. Pokud vás obsahový marketing zajímá a uvědomujete si důležitost obsahu, rád bych vám dnes nabídl další várku informací.

Přečíst celý článek
Back To Top