Logo Včeliště
DomůBlogPodcasty a videaJak na webu vybudovat obsah, který bude prodávat (přednáška z veletrhu Marketing Mix 2017) – Včeliště.cz podcast 36

Jak na webu vybudovat obsah, který bude prodávat (přednáška z veletrhu Marketing Mix 2017) – Včeliště.cz podcast 36

V dnešním podcastu, který vznikl záznamem přednášky z veletrhu Marketing Mix 2017, vám Josef Řezníček prozradí, jak začít s obsahovým marketingem, který bude skutečně prodávat, a uvede také několik příkladů z praxe. Spolu s Josefem se podíváme dále na to, jak díky obsahu vhodnému pro různé nákupní fáze oslovit zákazníky dřív než konkurence, jak na zákazníka získat kontakt a jak s ním poté pracovat. Na závěr vám Josef řekne, jaké největší chyby se v praxi vyskytují a kolik času a peněz vás mohou stát.

Videocast

Poslechněte si podcast zde

Stáhnout podcast si můžete zde.

Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.

Odkazy k podcastu

http://marketingobsahem.cz/

https://vceliste.cz/publikujeme/

https://vceliste.cz/copywriting/

https://vceliste.cz/grafika/

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení