Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Kafe a marketing s Martinem Bazalou o marketingových nástrojích RAYNET
Po půl roce jsme se opět sešli na dalším Kafi a marketingu, tentokrát v prostorech Impact Hubu K10. Hostem byl Martin Bazala, který stojí za projektem RAYNET. Martin se rozhovořil o tom, jak je důležitý osobní přístup při komunikaci s klienty – zkrátka najít společnou řeč. Teprve poté se z klientů mohou stát věrní zákazníci.
Rejnoci v RAYNETu se také věnují ve velkém videoobsahu, na jejich webu najdete spoustu edukativního obsahu přístupného zdarma. Jaké byly začátky natáčení videí a jak vypadal výsledek, když práci svěřili profesionálnímu studiu?
Řeč přišla taky na e-mailing – Martin upozornil na tonalitu společnou pro celou firmu a jak lidský přístup zjednoduší navázání kontaktu na rozdíl od „standardních“ e-mailů.
Na závěr Martin ukázal, jak v RAYNETu pracují s marketingovým trychtýřem, který jim pomáhá při rozhodování, kolik investovat do reklamy na internetu.
Videocast
Poslechněte si podcast zde
Stáhnout podcast si můžete zde.
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Najdete nás i na Spotify
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.
0 komentářů k zobrazení