
Pokud chcete získat dlouhodobou konkurenční výhodu, potřebujete dobrou obsahovou strategii, která vás na cestě obsahovým marketingem povede. Ta někdy odhalí nutnost drobných úprav, jindy zásadních kroků. Jako v případě společnosti Gatema IT, kde na základě obsahové strategie došlo na kompletní redesign a tvorbu nového webu.
Na začátku tedy stála obsahová strategie, v rámci níž jsme mimo jiné:
Navrhli jsme konkrétní vylepšení stránek, na jejichž základě se Gatema IT rozhodla svěřit nám i samotnou realizaci.
To hlavní, co potřebujete pro přilákání zákazníků, je obsah. Ten však na homepage téměř úplně chyběl, proto byla tato stránka naším prvním cílem. V dalším kroku jsme se zaměřili na produktové podstránky, kde jsme více pracovali s grafickými prvky a členěním textu pro snazší orientaci. Výraznými úpravami prošly také podstránky s referencemi a O nás.
Skvělou možností, jak pravidelně publikovat nový obsah, je blogová sekce, na kterou jsme nezapomněli ani u Gatema IT. Na tvorbě blogových článků spolupracujeme, stejně jako na správě sociálních sítí. I ty by totiž měly být součástí funkčního obsahového marketingu.
Díky vylepšení webových stránek, přidání blogové sekce a zahájení pravidelné publikace příspěvků na sociálních sítích se podařilo například zvýšit návštěvnost webu a snížit míru okamžitého opuštění stránek.
Stáhněte si případovou studii, kde najdete ukázky stavu před a po, výsledky v číslech a také vyjádření marketingového ředitele společnosti Gatema IT.
Chcete vědět, jak jsme postupovali a co naše činnost přinesla klientovi? Stáhněte si případovou studii, kde jsme všechno podrobně popsali.




Žádný komentář k zobrazení