Logo Včeliště
DomůBlogObsahový marketingPřípadová studie: Nový web pro nastartování obsahového marketingu

Případová studie: Nový web pro nastartování obsahového marketingu

Pokud chcete získat dlouhodobou konkurenční výhodu, potřebujete dobrou obsahovou strategii, která vás na cestě obsahovým marketingem povede. Ta někdy odhalí nutnost drobných úprav, jindy zásadních kroků. Jako v případě společnosti Gatema IT, kde na základě obsahové strategie došlo na kompletní redesign a tvorbu nového webu. 

Obsahová strategie rozhodla o spolupráci

Na začátku tedy stála obsahová strategie, v rámci níž jsme mimo jiné: 

  • provedli obsahový audit stávajícího webu, 
  • analyzovali konkurenci, 
  • vytipovali vhodný obsah,
  • sestavili publikační plán. 

Navrhli jsme konkrétní vylepšení stránek, na jejichž základě se Gatema IT rozhodla svěřit nám i samotnou realizaci.

Kvalitní obsah napříč celým webem

To hlavní, co potřebujete pro přilákání zákazníků, je obsah. Ten však na homepage téměř úplně chyběl, proto byla tato stránka naším prvním cílem. V dalším kroku jsme se zaměřili na produktové podstránky, kde jsme více pracovali s grafickými prvky a členěním textu pro snazší orientaci. Výraznými úpravami prošly také podstránky s referencemi a O nás.

Místa pro pravidelnou publikaci 

Skvělou možností, jak pravidelně publikovat nový obsah, je blogová sekce, na kterou jsme nezapomněli ani u Gatema IT. Na tvorbě blogových článků spolupracujeme, stejně jako na správě sociálních sítí. I ty by totiž měly být součástí funkčního obsahového marketingu. 

Nový web funguje ke spokojenosti všech

Díky vylepšení webových stránek, přidání blogové sekce a zahájení pravidelné publikace příspěvků na sociálních sítích se podařilo například zvýšit návštěvnost webu a snížit míru okamžitého opuštění stránek.

Stáhněte si případovou studii, kde najdete ukázky stavu před a po, výsledky v číslech a také vyjádření marketingového ředitele společnosti Gatema IT.

Jak vypadala tvorba nového webu?

Chcete vědět, jak jsme postupovali a co naše činnost přinesla klientovi? Stáhněte si případovou studii, kde jsme všechno podrobně popsali.

Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení