V dnešním podcastu uslyšíte Jirku Rosteckého, který pro svůj projekt mladypodnikatel.cz natočil už asi sto rozhovorů. Jirka vám poradí, jak začít s natáčením videí, a popíše, co všechno musel na začátku překonat.
Dozvíte se také, co vlastně potřebujete na natáčení svých videí, jak si Jirka na svých stránkách plánuje nové hosty, nebo třeba, co se mu osvědčilo při propagaci videí.
Naučte se v tréninku obsahového marketingu tvořit obsah
Naučte se, jak pomáhat, vzdělávat a bavit svým marketingem a tím zákazníky zaujmout natolik, aby u vás nakoupili. Registrujte se zdarma do tréninku obsahového marketingu od Josefa Řezníčka!
Jaké máš se svým webem mladypodnikatel.cz cíle? Jak jsi na tom s návštěvností a výdělkem, jaká je tvá pozice na trhu? Na webu máš vizi. Jaký je ale nějaký měřitelný cíl?
Co bylo pro tebe na natáčení videí na začátku nejtěžší?
Co bys poradil začátečníkům (e-shopům, firmám, …), kteří chtějí natáčet videa na svůj blog?
Jak se zbavit trémy při natáčení? Tvoje tipy pro ostatní.
Můj hlas je nepřirozený, jak s tím bojovat?
Když blogeři dělají rozhovory, bojí se, že na ně lidé nebudou mít čas. Odmítají tě někdy oslovení?
Jaké byly tvoje překážky na začátku, když jsi natáčel videa? Jak jsi je překonal?
Jaké používáš nástroje při natáčení?
Jak natáčíš v terénu?
Jak moc je podle tebe důležitá kvalita videa a co je při natáčení videí nejdůležitější?
Kde hostuješ videa? Proč jsi změnil z Vimeo na YouTube? Co si od toho slibuješ?
Jak stříháš a produkuješ videa? Jak je to časově náročné?
Zkoušel jsi třeba takový postup, že ti někdo pomohl se stříháním nebo jinou částí realizace rozhovorů? Jak to dopadlo?
Co všechno člověk potřebuje k natáčení videí?
Jak připravit znělku k videím? Jak si vytvořil svoji?
Jak probíhá proces oslovení a přípravy hostů?
Podle čeho vybíráš témata, o kterých se chceš v rozhovoru bavit? Intuice, poptávka, nebo nějaký sofistikovanější průzkum?
Máš nějaký publikační plán? Jak se ti ho daří dodržovat? Co děláš v případě zpoždění?
Na stránkách máš chystaná videa. Ta jsou připravena dopředu? Nebo je to jen plán a doufáš, že se vše časově vyvede?
Co děláš pro to, aby se lidé vraceli na tvoje stránky?
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Žádný komentář k zobrazení