skip to Main Content
Jak Znovu Zapojit Odběratele, Kteří Ztratili Zájem O Váš E-mail Marketing?

Jak znovu zapojit odběratele, kteří ztratili zájem o váš e-mail marketing?

Jste přesvědčeni, že na e-mail marketing jdete dobře? Vytváříte zajímavé obsahy, myslíte na obsahové magnety a výzvy k akci pro získávání nových kontaktů? I přes to se může stát, že se ve vašem seznamu objeví neaktivní kontakty, které na rozesílku nereagují. Co s nimi a jak je získat zpět? V několika bodech si vysvětlíme, proč byste na neaktivní kontakty neměli zanevřít a jak postupovat, aby o vás znovu projevily zájem.

Přečíst celý článek
Proč Byste Měli čistit Vaše E-mailové Databáze?

Proč byste měli čistit vaše e-mailové databáze?

Představte si tuto situaci: provozujete e-shop už od roku 2008. Za 6 let aktivního obchodování na internetu jste nasbírali mnoho zkušeností, ale i e-mailových adres. K jejich využití jste se ale zatím nedostali. Nebyl na to čas a ani jste se o e-mail marketing zatím příliš nezajímali. V letošním roce ale nastal zlom. Přečetli jste si naši publikaci o e-mail marketingu a rozhodli jste se dát e-mail marketingu šanci. Vaše databáze má přes 20 000 kontaktů, ale mnoho z nich už není aktivní. Co s tím? Je čištění správná volba?

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close