skip to Main Content
Pravidla Zpětné Vazby.

Zpětná vazba je (nejen) v online marketingu k nezaplacení. Jak na ni?

„Není to úplně ono.“ nebo „Představoval jsem si to jinak, ale konkrétní příklad nemám.“ Už jste někdy slyšeli tyto odpovědi? Nebo se v nich dokonce vidíte? Pokud spolupracujete s agenturou nebo freelancerem, je poskytnutí zpětné vazby nezbytností pro úspěšnou spolupráci. Mluvíme však o konstruktivních připomínkách či návrzích, ne o výrocích, které jsme zmínili hned v úvodu. Pokračujte ve čtení a dozvíte se, proč se kvalitní zpětné vazbě rozhodně nevyhýbat, jaké jsou její zásady a konkrétní příklady, jak na ni.

Přečíst celý článek

Návod, jak (ne)vyhodit peníze z okna za online marketing aneb nejčastější chyby klientů

Asi každému, kdo někdy objednával nějakou službu v online marketingu, se stalo, že nebyl s výsledkem spokojený. Problémem mohou být už samotné představy objednavatele, které jsou často zkreslené a mnohdy i nereálné. Na druhou stranu problémem může být i to, že dodavatel nezajistí dostatečně kvalitní službu.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít