skip to Main Content
Jak Pravidelně Vyhodnocovat Výsledky.

Proč pravidelně vyhodnocovat a tipy, jak na to

Report je procesem, ve kterém měříte pokroky, dokazuje hodnotu vložené práce a zároveň identifikujete kroky, které mohou vést ke zlepšení marketingového výkonu a k dosažení stanovených cílů. Je nedílnou součástí marketingových aktivit, a i přesto k němu některé agentury, freelanceři a klienti zaujímají zcela netečný postoj. Právě díky reportingu ale budete mít jasný přehled o tom, zda investujete peníze správně a jestli váš marketing funguje.

Přečíst celý článek
Měřte S UTM Parametry, Odkud K Vám Uživatelé Přišli.

Měřte výsledky obsahového marketingu pomocí UTM parametrů

Posuňte měření výsledků obsahového marketingu ještě o kus výše. Buďte efektivnější a využívejte pokud možno všechny funkce, které vám webová analytika nabízí. Už jste zavedli do praxe UTM parametry? Právě ony se postarají o detailní informace, které rozšíří vaše zorné pole v oblasti vyhodnocování výsledků marketingu – budete mít přehled o tom, odkud přesně se návštěvník dostal na váš web.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close