skip to Main Content
Odlište Svůj E-shop Pomocí Popisků Produktů.

Jak psát texty na e-shopu, abyste se odlišili od konkurence a více prodávali

Texty klasického e-shopu tvoří z velké části popisy produktů, v malé míře pak popisy kategorií a dalších obsahových podstránek. Kdo investuje do obsahového marketingu, může mít obsahu mnohem více. Já se ale v následujícím článku zaměřím na to, jak vylepšit základní texty v e-shopu, a na nejčastější chyby, které majitelé e-shopů při přípravě popisků a obsahu dělají. Důležitá pravidla vám zkusím ilustrovat na příkladech Shoptet obchodů.

Přečíst celý článek

Vás, nebo vás? Problematika psaní velkých a malých písmen

Již několikrát jsem se setkala s otázkou, kde a dle jakých pravidel se při oslovování a užívání zájmenných tvarů píší velká písmena. Celá řada z nás si zajisté ze školy pamatuje slohové práce na téma: „Dopis pro babičku“. Právě někdy v letech, kdy jsme poznávali prvotní tajemství správného pravopisu a české gramatiky, jsme začali používat velká písmena v zájmenných tvarech téměř v každém textu. A to jednoduše proto, že to po nás kantoři zcela striktně vyžadovali.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít