skip to Main Content
Odlište svůj e-shop pomocí popisků produktů.

Jak psát texty na e-shopu, abyste se odlišili od konkurence a více prodávali

Texty klasického e-shopu tvoří z velké části popisy produktů, v malé míře pak popisy kategorií a dalších obsahových podstránek. Kdo investuje do obsahového marketingu, může mít obsahu mnohem více. Já se ale v následujícím článku zaměřím na to, jak vylepšit základní texty v e-shopu, a na nejčastější chyby, které majitelé e-shopů při přípravě popisků a obsahu dělají. Důležitá pravidla vám zkusím ilustrovat na příkladech Shoptet obchodů.

Přečíst celý článek

Vás, nebo vás? Problematika psaní velkých a malých písmen

Již několikrát jsem se setkala s otázkou, kde a dle jakých pravidel se při oslovování a užívání zájmenných tvarů píší velká písmena. Celá řada z nás si zajisté ze školy pamatuje slohové práce na téma: „Dopis pro babičku“. Právě někdy v letech, kdy jsme poznávali prvotní tajemství správného pravopisu a české gramatiky, jsme začali používat velká písmena v zájmenných tvarech téměř v každém textu. A to jednoduše proto, že to po nás kantoři zcela striktně vyžadovali.

Přečíst celý článek
Back To Top