skip to Main Content
9 Rad Pro Dokonalé články Na Blog, Které Si Oblíbí čtenáři I Vyhledávače

9 rad pro dokonalé články na blog, které si oblíbí čtenáři i vyhledávače

Pokud blog využíváte jako marketingový nástroj, měli byste o příspěvcích uvažovat komplexně. Nejde jen o to jednou za týden nebo dva „něco napsat“. Každý článek, kterým chcete získat pozornost a podpořit důvěru publika, musí být promyšlený do posledního písmene a detailu. Ukážeme vám, jak správně na to. V celkem devíti tipech se dozvíte, co všechno udělat pro obsah, který funguje na jedničku – perfektně působí na vaše čtenáře/zákazníky a vyhledávací roboty.

Přečíst celý článek
Prokrastinace – Zhouba Copywritera

Prokrastinace – zhouba copywritera

Prokrastinace – zrádné slovo, které se v dnešní moderní a značně uspěchané době skloňuje více, než je možná zdrávo. Co to vlastně ta prokrastinace je? Nemoc, nebo jen chvilkové rozpoložení mysli? Jak poznáte člověka, který trpí prokrastinací a existuje vůbec nějaký osvědčený způsob, jak naopak odhalit osobu, která jednoduše odkládá povinnosti na pozdější dobu jen proto, že se jí zrovna teď do ničeho nechce?

Přečíst celý článek
Jak Vybrat Toho Nejlepšího Copywritera? 5 Praktických Rad Pro Vás!

Jak vybrat toho nejlepšího copywritera? 5 praktických rad pro vás!

„To je v pohodě, tu tiskovku si napíšu během víkendu.“ „Ne, kvůli jednomu článku přece nebudeme najímat externistu!“ „Jo, texty na úvodku dám do kupy během středy, nemusíš mi to připomínat dvacetkrát!“  „Na co nové texty? Vždyť originální popisky máme od výrobce!“

Že se ve výše uvedených řádcích poznáváte? Nebo jste se jednoduše přistihli při podobných myšlenkách? Pak součástí týmu vaší firmy s největší pravděpodobností není ani jeden profesionální copywriter. Ačkoli se může v mnohých případech zdát, že najímat novou pracovní sílu do již zaběhnuté firmy je zbytečné, ve skutečnosti můžete s novým copywriterem získat víc, než jen kvalitní texty. Máme pro vás 5 praktických rad a tipů, díky nimž skončí váš výběr copywritera nevídaným úspěchem

Přečíst celý článek
Copywriting Není Jen O Psaní: 5 Věcí, Které By Měl Perfektně Ovládat Právě Váš Copywriter

Copywriting není jen o psaní: 5 věcí, které by měl perfektně ovládat právě váš copywriter

Co si představíte pod pracovní pozicí označenou slůvkem „copywriter“? Nadšeného pisálka, jehož pracovní náplní je vytváření čtivých a obsahově vyvážených textů? Nebo snad zarputilého psavce, jehož největší zbraní jsou právě slova a rafinované slovní obraty? Ať už jsou vaše představy jakékoli, v jednom se zajisté shodneme. Copywriting je poměrně mladou disciplínou, v níž se prolíná několik zásadních rovin autorské a tvůrčí činnosti. Ovšem nejen písmenky je copywriter živ. Pro to, aby jeho práce odpovídala požadavkům klienta, i jeho přesvědčení, musí ovládat více, než jen psaní všemi deseti, základy SEO nebo bohatou slovní zásobu. Pojďme se společně podívat na to, co by měl umět právě váš copywriter.

Přečíst celý článek
Hyperkorektnost V Textech Aneb Toto „by Jste“ Dělat Neměli

Hyperkorektnost v textech aneb Toto „by jste“ dělat neměli

Jazykovědci šílí, v češtině zainteresovaná laická společnost si poklepává na čelo. Když se gramatickými a pravopisnými chybami hemží fóra a diskuze, kam chodí diskutovat celé spektrum lidí s nejrůznějšími úrovněmi ovládnutí mateřského jazyka, dá se to ještě do jisté míry pochopit. Jakmile se však chyby objeví v odborných, marketingových nebo jiných oficiálních textech, jde zpravidla o faux-pas a znemožnění se před čtenáři. V následujících řádcích se nebudeme věnovat obligátnímu i/y. Ačkoli je mezi námi už od 30. let minulého století, fenoménem doby se stává až teď, a to především ve spojitosti s rozvojem psané komunikace. Hyperkorektnost.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close