Naučte se nastavit a používat Facebook pixel. Vyplatí se to!
Co je nativní reklama a proč se bez ní vaše obsahová strategie neobejde
Navrhujte reklamy na Facebook, které přinesou opravdové výsledky
Je nesporným faktem, že na sociálních sítích a na Facebooku obzvlášť hrají prim obrázky a nejrůznější vizuální efekty, které lidský mozek zpracovává rychleji a snáz než psaný text. Právě proto by si každý, kdo na sociálních sítích využívá placené propagace, měl…
Jak propagovat mikrostránku, aby na ni chodilo co nejvíce návštěvníků
Chcete mít více návštěvníků a vydělávat pomocí mikrostránky? Nestačí vám grafika, SEO, ani uživatelsky jednoduché rozhraní. Potřebujete propagovat a získat tak potřebné návštěvníky!
Jak probíhá taková propagace? V následujících bodech vám ukážu nejúčinnější způsoby propagace, které přivádějí potřebnou návštěvnost reálných lidí.
Placená a neplacená reklama a investice do ní
V dnešní jednoduché infografice jsem znázornil, kolik bude pravděpodobně utraceno za placenou reklamu (PPC, banner…) a kolik návštěvnosti ve skutečnosti přinese v porovnání s neplacenou reklamou (SEO, RSS, sociální média…). Myslím, že skutečnost je alarmující. Firmy nevědí, jak dělat neplacený internetový marketing, který jim může přinést mnohem více relevantních návštěvníků.