skip to Main Content

10 nejčtenějších článků uplynulého roku z dílny Včeliště

Kdo nepublikuje, nežije. Tím se, mimo jiné, řídíme. A protože začaly prázdniny, učitelé nechávají žáky a studenty odpočívat a nás nechávají odpočívat klienti, rozhodli jsme, abychom nevyšli z formy, sepsat pro vás shrnutí toho nejčtenější za posledních 12 měsíců. Zaměřili jsme se na obsah i na formu, na samotný internet, a když jsme byli konkrétní, tak třeba na sociální sítě. A jak tedy vypadá TOP 10 uplynulého roku podle našich čtenářů?

Přečíst celý článek

8 věcí, které by neměly chybět v textu dobrého copywritera

Máte precizní webové stránky propracované do toho nejmenšího detailu, svého copywritera platíte takřka zlatem a přesto se k vám štěstí točí zády a stále nemůžete zaujmout cílovou skupinu čtenářů? Pak je na čase zamyslet se, co za „vaším“ neúspěchem stojí. Jelikož se tento problém týká celé škály skupin – od jednotlivců, přes velké firmy, od příležitostných pisálků, až po pravidelné přispěvatele –, připravila jsem pro vás článek, v kterém naleznete 8 nejdůležitějších věcí, které by v dobrém textu neměly chybět. Možná, že vás některé maličkosti překvapí a snad vám tyto řádky pomohou k úspěchům, které si za svou snahu bezpochyby zasloužíte.

Přečíst celý článek

Než začnete psát, nezapomeňte na těchto 7 důležitých věcí

A je to tady zase. Sedíte před prázdným dokumentem a v hlavě máte naprosto prázdno. Žádný nápad, žádná myšlenka, ba ani několik vět, které by mohly poskládat první odstavec. Nepropadejte panice! Možná, že za váš aktuální „beznápadový“ stav nemohou žádné osobní nedostatky ani ztráta kreativity, nýbrž nedostatečná příprava. Prozradím vám 7 na první pohled bezvýznamných triků a zlepšováků, díky kterým můžete vytvořit kvalitní, čtivý a zajímavý text.

Přečíst celý článek

Vyčerpaný copywriter aneb jak efektivně načerpat síly a inspiraci?

Stále častěji ve svém okolí narážím na dotazy „čemu, že se to vlastně věnuju“. Když tazatele nechám alespoň okrajově nahlédnout do tajů a zákoutí copywritingu, většina z nich nadzdvihne obočí, pokrčí rameny a polohlasem (avšak dostatečně hlasitě na to, abych je slyšela) pronese něco o tom, „že by chtěli taky sedět doma, u počítače, a brát za to peníze“…

Přečíst celý článek
Back To Top