skip to Main Content
podcast 28 ott

Vlastimil Ott: Jak na obsahový marketing na WordPressu – Včeliště podcast 28

V dnešním podcastu si s Vlastimilem Ottem, odborníkem na WordPress, popovídáme o tom, jak tento redakční systém využít pro obsahový marketing. Vlasta nám prozradí, jak lze využít WordPress, i když používáme jiný systém na webu, a jak na pěknou šablonu. Dále všem doporučí super doplňky a nastavení, které umí pomoci při realizaci obsahového marketingu.

Přečíst celý článek
podcast1

10 kroků ke spuštění úspěšného webu – Podcast 10

V dnešním sólo podcastu se můžete těšit na rozebrání 10 kroků, kterými by měl při plánování a spouštění projít každý web. Je určený pro všechny, kteří právě spouští nový webový projekt nebo v budoucnu nějaké internetové stránky možná spouštět budou. V 37 minutách se dozvíte, na co při spouštění webu nezapomenout, jak je která fáze náročná, jak dlouho trvá a spoustu dalších užitečných informací. Podcast vám také prozradí některé šikovné nástroje, které v různých krocích využijete. Letní vydání včelího povídání je tu, račte stisknout tlačítko přehrát.

Přečíst celý článek

Rychlost stránky a SEO pro pokročilé

O rychlosti stránky jsme loni napsali článek. Pokud se SEO začínáte, bude se vám líbit. Byl totiž součástí našeho seriálu SEO pro začátečníky, jehož výstupem je příručka 15 prvních SEO kroků pro začátečníky. Tu si jednoduše stáhněte v sekci publikujeme. Po roce nastala správná doba pro rozšíření vědomostí pro ty, kteří už SEO rozumí alespoň trochu.

Přečíst celý článek

Jaký zvolit CMS, aby se vám obsah snadno spravoval

V obsahovém marketingu je volba CMS podstatným rozhodnutím, jehož důsledky vás budou provázet po celý zbytek produkce obsahu. V dnešním článku bych vám rád představil, co to vlastně redakční systém je, včetně jeho základních funkcí, které by měl mít. V závěru článku vám prozradím hlavní výhody a nevýhody třech nejznámějších redakčních systémů.

Přečíst celý článek

Jak vám sitemap pomůže při SEO?

Možná jste už přemýšleli nad tím, jak je možné, že vyhledávač objeví naše nové webové stránky a začne je zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. Kdo mu o nich řekne a jak je najde? Nyní se podíváme na to, jakým způsobem to dělá a jak mu v tom můžete pomoct vytvořením souboru sitemapy, neboli mapy stránek. V článku si také povíme, jak má sitemap správně vypadat a jakých chyb se při jejím použití vyvarovat.

Přečíst celý článek
Back To Top