Znáte přísloví „Přátelé si drž blízko a nepřátele ještě blíž“? Podobně je to i s…
Včeliště vydalo e-book Jak začít s obsahovým marketingem
Po dlouhých dnech a nocích práce vám Včeliště.cz může s radostí představit svůj další e-book. Ten se tentokrát komplexně věnuje obsahovému marketingu a každému nováčkovi v této marketingové oblasti může dobře posloužit jako odrazový můstek do dosud nepoznaného světa.
E-book Jak začít s obsahovým marketingem vytvořil zakladatel projektu Včeliště.cz Josef Řezníček, který má právě s touto oblastí marketingu bohaté zkušenosti z praxe. Každý krok, který v e-booku popsal, má dokonale prověřený a vyzkoušel ho na sám na sobě a na svých klientech. Buďte si proto si jisti, že nebudete zbytečně číst knihu plnou smysl postrádajících teoretických rad.
Co vás čeká? E-book nabitý praktickými tipy a úkoly k tomu!
V úvodu e-booku se nejprve seznámíte se samotným obsahovým marketingem, s jeho principy a cíli. Poté se naučíte proniknout do mysli zákazníků, vycítit jejich potřeby, následně zvolit vhodné a přitažlivé druhy obsahu a vybrat si způsoby, jimiž budete svůj obsah šířit. Po přečtení e-booku budete vědět, jak a proč byste si měli v rámci obsahového marketingu tvořit publikační plány a z jakých důvodů mít striktně rozdělené činnosti v týmu.
V závěru se dozvíte, které údaje byste měli sledovat, měřit a dlouhodobě porovnávat. Jen díky takovému měření budete moci postupem času vyhodnotit, co vám obsahový marketing přinesl a jak vám pomohl.
Na konci každé kapitoly na vás čeká jeden úkol, díky němuž si uvědomíte, o co v celém oddílu především šlo. Nešiďte sami sebe a úkoly poctivě plňte!
Kdo nic nezkusí, ten nic nezíská
„Již příliš mnoho lidí dělá to samé, čímž roste konkurence a náklady za získaného zákazníka. Je proto čas posunout se dál, například právě k obsahovému marketingu…“ píše Josef Řezníček hned v úvodu e-booku.
Tak pojďte, stáhněte si náš nový e-book a posuňte se zase o kus dál. Úvod do obsahového marketingu ještě nikdy nebyl jednodušší!
0 komentářů k zobrazení