Logo Včeliště
DomůBlogPodcasty a videaJak napsat skvělý text – Podcast 19

Jak napsat skvělý text – Podcast 19

Vytvořit kvalitní, informačně hodnotný a zároveň čtivý text, to neznamená zasednout k počítači, chvíli psát, odevzdat a nechat si zaplatit. Samotné tvorbě textu, pokud má být užitečný, předchází příprava, kterou si mnozí zadavatelé neumí představit. Jde o práci, jež na první pohled není vidět. Na druhý pohled však ano. Bez pořádné přípravy totiž skvělý text nenapíšete.

Co všechno je potřeba si uvědomit a z jakých kroků se příprava k napsání úspěšného textu skládá, si řekneme v novém podcastu, tentokrát s copywriterkou Petrou Malou. Udělejte si pohodlí a vyslechněte si dobře míněné rady.

Videocast

Poslechněte si podcast zde

Stáhnout podcast si můžete zde.

Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

... náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Za tým Včeliště.cz

Josef Řezníček a Petra Malá

Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení