Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
6 tipů, jak díky lepší grafice vylepšit marketing v roce 2016
Hned v úvodu tohoto článku si odpovězte na jednoduchou otázku: „Jak může grafika ovlivnit efektivitu marketingu?“ Pokud tápete, přemýšlíte a na mysl vám nepřišlo nic kloudného, pak jí s největší pravděpodobností nepřikládáte žádný zásadní význam. A to je chyba! Kvalitní grafika vám totiž může v oblasti internetového marketingu pomoci více, než si myslíte. Máme pro vás hned 6 tipů, jak nastartovat efektivní marketing již od prvních měsíců letošního roku!
Tip č. 1: Příspěvky na sociálních sítích, které zaujmou
Kdo dneska nepracuje se sociálními sítěmi a nebuduje zde dobré vztahy s fanoušky, jakoby ani nebyl! Pokud jsou sociální sítě vaším denním chlebem, jistě jste zaznamenali mnohé studie o tom, že příspěvky s obrázkem osloví více uživatelů než jen prostý text. Ve spolupráci se Včelištěm získáte vizuálně přitažlivé příspěvky, které zaujmou větší okruh uživatelů, kteří si je budou mezi sebou nadšeně sdílet.
Tip č. 2: Podpořte vnímání značky a získejte více zákazníků
Komunikaci s klienty či zákazníky je potřeba graficky sjednotit. To proto, aby si vás lépe zapamatovali a spojili vaše jméno či firmu s konkrétním výrobkem nebo službou. Díky produktovým listům či letáčkům opatřeným přitažlivou grafikou podpoříte efektivní a nenásilnou formou vnímání značky zákazníkem. Letáčky samozřejmě můžete navrhnout sami, proč ale riskovat, že se zákazníkovi netrefíte do vkusu, a ztrácet drahocenný čas? I na tohle přeci můžete mít grafiku od Včeliště!
Tip č. 3: Videa s náhledovými obrázky budou mít větší úspěch
Jestliže se snažíte zaujmout klienty všemi dostupnými prostředky, jistě jste se vrhli také na tvorbu videí. Mnohdy ale určitě narazíte na problém s náhledovým obrázkem, který není tolik přitažlivý, jak byste si přáli. Připravíme pro vás grafiku, díky níž získáte atraktivní náhledový obrázek, který i několikanásobně zvýší proklikovost třeba na Youtube.
Tip č. 4: Vybočte z šedi konkurence
Ať jde pouze o skladbu barev, obrázky u jednotlivých produktů v e-shopu, koláže, slidery nebo carousely, lidé vnímají zrakem až 80 % všech přijatých informací. Pokud je grafika publikovaná na vašich stránkách osloví, odlišíte se od konkurence a lidé si vás rádi spojí s konkrétním prvkem či barevnou paletou.
Tip č. 5: Vyšperkujete obsah webu k dokonalosti
Lidé neradi čtou – to je známý fakt a problém současnosti, s nímž bohužel nic neuděláte. Nepokoušejte však čtenářovu pozornost a nesnažte se jej unudit k smrti. Pokud publikujete články či jiný obsah na firemní blog nebo stránky, doplňte je o atraktivní grafiku a obrázky, které pro vás připraví zkušení grafičtí designéři ze Včeliště! Zlepšíte tak nejen přehlednost článku, ale také poukážete na jistou dávku profesionality, jíž nepochybně oplýváte.
Tip č. 6: Představujte se profesionálními prezentacemi
Jak zpravit kolegy, šéfy a klienty o svém záměru? Co takhle formou prezentace! Pokud ovšem svým obchodním partnerům či potenciálním zákazníkům odprezentujete pár snímků z PowerPointu, které jste narychlo poskládali během polední pauzy, o vaší profesionalitě si nikdo příliš valný obrázek neudělá. Pokud však nudnou prezentaci oživíte vizuálně přitažlivými prvky, obrázky a kolážemi, které pro vás připravíme, poukážete na svou profesionalitu i smysl pro detaily, který obchodní partneři zaručeně ocení.
Dělejte marketing efektivně se Včelištěm!
Ať už potřebujete graficky sjednotit interní či externí komunikaci s klienty či partnery, vylepšit web, příspěvky na sociálních sítích nebo videa na Youtube, za každé situace je tu pro vás Včeliště! Veškeré služby, které vám můžeme nabídnout, podpoří váš obsahový marketing, který můžete začít dělat efektivně a s minimem námahy. Prohlédněte si ukázky naší práce.
0 komentářů k zobrazení