Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Daniel Višňák: Jak jsme v e-shopu x-trenink.cz založili blog a co nám to přineslo? – Včeliště podcast 29
V dnešním podcastu jsem navštívil Daniela Višňáka, bývalého majitele největšího internetového obchodu s hokejovým vybavením v ČR, a vyzpovídal jsem ho v otázkách týkajících se jejich firemního blogu.
Jak s ním začali a proč, co jim funguje a kam by Dan směřoval blog v budoucnu, se dozvíte v následujícím videu.
Videocast
Poslechněte si podcast zde
Stáhnout podcast si můžete zde.
Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.
Odkazy k podcastu
Trénink obsahového marketingu máte na dosah ruky
Naučte se, jak pomáhat, vzdělávat a bavit svým marketingem a tím zákazníky zaujmout natolik, aby u vás nakoupili. Registrujte se zdarma do tréninku obsahového marketingu od Josefa Řezníčka!
Přepis otázek rozhovoru
- Jak pojmout e-mailing, aby pomohl v obsahovém marketingu?
- Jaké byly důvody založení blogu na x-trenink.cz, jak bys rozhodnutí zpětně zhodnotil?
- YouTube.com – co vám fungovalo, co ne, začátky, jak začít jako e-shop obecně?
- Jak natáčet pro e-shop videa, jaký by měl být jejich obsah a jaké je pro to nutné vybavení?
- Témata článků – podle čeho vybíráte, uveď prosím různé způsoby. Jaké se vám jak osvědčily?
- Jak obsah vznikal, články, videa, fotografie?
- Kolik návštěvníků má blog, odkud lidé chodí?
- Jak jste provazovali obsah na eshopu s blogem?
- Jaké další věci v budoucnu bys na blogu zkusil, kam bys ho posunul?
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Je smutné, jak to s x-hokej dopadlo, snad x-trenink bude mít lepší budoucnost. Svého času jsem je sledoval x-hokej a říkal jsem si jak dobře to dělají a že konečně někdo není jen podavač zboží, ale že tomu fakt rozumí.