Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Kafe a marketing s Ruslanem Skopalem o e-shopu Trenýrkárna.cz
Hostem zářijového Kafe a marketingu byl Ruslan Skopal, se kterým jsme nahlédli do skvěle fungujícího obchodu Trenýrkárna.cz. Ten nedávno rozšířil svůj sortiment i o spodní prádlo pro ženy a děti.
A jakých konkrétních témat jsme se dotkli?
- Jak vlastně vznikla Trenýrkárna a kam se posunula od svého vzniku?
- Je výhodnější dělat marketing externě, nebo in-house?
- Jak se ze značky Styx stala privátní značka?
- Vyplatí se rádiová reklama? Chybět nebude ani ukázka!
- Pro financování marketingových aktivit využívají dvě kategorie – Branding a Performance, jak náklady reálně rozdělují?
- Proč jako jeden z komunikačních kanálů zavrhli YouTube?
- Co expanze do zahraničí? Nebude české jméno firmy problém?
Pokud vás zajímají podrobnosti, udělejte si čas a pusťte si záznam. Ruslan v závěru odpovídal také na dotazy diváků, třeba na to, co nejvíce zaměstnává jejich zákaznickou podporu.
Poslechněte si podcast
Podcast si můžete stáhnout zde.
Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat.
Najdete nás i na Spotify
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.
Videocast
Nestačí vám hosta jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Podívejte se na záznam streamu. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
0 komentářů k zobrazení