Logo Včeliště
DomůBlogObsahový marketingPřípadová studie: Marketingová strategie a redesign webu společnosti awin IT
Případová studie redesignu webu.

Případová studie: Marketingová strategie a redesign webu společnosti awin IT

Komplexní marketingová strategie přináší našim klientům vyšší efektivitu i nové zákazníky. V rámci dokumentu přicházíme s novými nápady, určíme, co (ne)funguje a na co je třeba se nejvíce zaměřit. U společnosti awin IT vyplynula ze strategie mimo jiné nutnost nové webové prezentace.

Marketingová strategie pro maximální výsledky

V rámci strategie vždy hodnotíme stávající propagaci a doporučíme vylepšení. Odhalíme silné stránky, které ještě více vyzvedneme, a slabé, které se pokusíme minimalizovat. 

Stejně tak tomu bylo u awin IT, kde jsme provedli:

  • obsahový audit webu, 
  • identifikaci značky,
  • definování hlavních konkurenčních výhod i cílových zákazníků, 
  • analýzu konkurence, 
  • určení vhodného obsahu na blog i jednotlivé sociální sítě, 
  • návrh budoucí podoby webu,
  • vytipování vhodných marketingových kanálů a jejich využití.

První vlaštovky úspěšné implementace

Přestože klient ještě nezačal s realizací našich doporučení naplno, díky novému webu a pravidelné tvorbě obsahu už sklízí první ovoce v podobě významného navýšení organické návštěvnosti webu i blogu. Konkrétní čísla najdete v případové studii.

Web přehledný a srozumitelný pro uživatele i vyhledávače

Awin IT poskytuje špičkové služby v oblasti IT zabezpečení, zálohování a vysoké dostupnosti. Díky bohatým zkušenostem a používání prvotřídní technologie dokáže vyřešit specifické potřeby každé IT infrastruktury. Pro získání nových zákazníků je však potřeba toto správně prezentovat.

Homepage a ostatní stránky pod drobnohledem

Navrhli jsme vhodnější rozložení informací, a to na homepage i jednotlivých podstránkách. Domovská stránka nyní slouží jako přehledný rozcestník nejdůležitějších služeb, podstránky jednotlivých řešení detailně představují, co awin IT v rámci daného problému dokáže nabídnout a s čím vším umí pomoci. Výraznými úpravami prošly také produktové podstránky, které jsou teď přívětivé pro uživatele i vyhledávače.

Nic jsme nenechali náhodě a nový kabát dostaly také stránky:

  • O nás
  • Nezávazná konzultace
  • Kontakty

Podívejte se v případové studii na ukázky stránek před a po a zjistěte, co o spolupráci říká klient.

Jak probíhal redesign webu awin IT?

Stáhněte si případovou studii a přečtěte si náš podrobný postup a konkrétní doporučení.

Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení