Rychlost načítání webových stránek hraje stále důležitější roli v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO) i…
Shrnutí – 12 červencových článků o obsahovém marketingu
V červenci jsme pokračovali v tvorbě zajímavých článků na téma obsahový marketing. Přehled, jaké to byly, si můžete přečíst v dnešním shrnujícím příspěvku.
Kromě článků o obsahovém marketingu jsme do blogu na konci měsíce zařadili články od naší copywriterky Venduly, která vám představuje nejčastější copywriterské, korektorské a nyní zejména pravopisné chyby. V tomto měsíci se jednalo o články „Pište mi tam ty mezery! aneb kam se hodí mezerník a kam ne?“ a „Vy být dobrá Čecha aneb psaní písmen s a z „. Do budoucna se můžete těšit i na další podobné příspěvky.
Pojďme si nyní připomenout všechny články o obsahovém marketingu, které jsme v červenci vytvořili. Dohromady jich bylo pěkných dvanáct kousků.
1. Jak postupně budovat důvěru u vašich čtenářů
Jedním z hlavních cílů obsahového marketingu by mělo být budování „důvěry“. Co to důvěra je, jak byste ji měli vnímat, hodnotit a budovat, to se dozvíte v prvním červencovém článku. Neměli byste rozhodně zapomenout, že budování důvěry je dlouhodobou strategií, a podle toho byste k jejímu upevňování měli přistupovat.
2. Obsahová strategie – srdce obsahového marketingu
Ve druhém červencovém článku jsme psali o obsahové strategii. Pokud jste zaneprázdněni nebo se obsahovým marketingem nechcete zabývat, měli byste si přečíst alespoň tento článek. Obsahová strategie je tím nejdůležitějším elementem obsahového marketingu. V článku se dozvíte, proč byste se o ni měli zajímat, jak k ní přistupovat a další cenné informace.
3. Připravujeme se na použití obsahového kalendáře
Máte připraven svůj obsahový kalendář? Ve třetím červencovém článku vám poradíme jak na něj. Dozvíte se, co to obsahový kalendář je, jakou platformu pro něj použít a jak je nejvhodnější k němu přistupovat.
4. 15 šablon obsahových kalendářů zdarma ke stažení
Ve čtvrtém článku získáte tipy na 15 šablon obsahových kalendářů, které si můžete zdarma stáhnout. Nechce se vám obsahový kalendář připravovat vlastními silami? Vyberte si některou ze šablon, které v článku zmiňujeme.
5. Zdarma si stáhněte další šablony pro obsahový marketing
Pátý článek rozšiřuje předchozí příspěvek o šablonách. Tentokrát vám nabízíme šablony pro další činnosti týkající se obsahového marketingu, jako je tvorba person, obsahový audit, distribuce obsahu a další. Myslíte-li to s obsahovým marketingem vážně, určitě se vám budou hodit.
6. Jak správně vybrat nové autory pro obsahový marketing
Další příspěvek vám poradí, jak vybrat autory pro obsahový marketing. Dozvíte se, na co si dát při výběru autorů pozor. Zda byste měli prozkoumat jejich odbornost, zkušenosti i reference a jak při takovém výběru postupovat.
7. Jak má vypadat kvalitní tým obsahového oddělení vaší firmy
Jestliže potřebujete produkovat velké množství obsahu, mohl by se vám hodit náš sedmý příspěvek pojednávající o obsahovém týmu. Dozvíte se, proč obsahový tým vytvářet, jak naplánovat prvotní činnosti a pravidla. Na závěr se dočtete, jací členové obsahového týmu jsou důležití a jaké funkce by měli zastávat.
8. 5 tipů, jak udržet soustředěnost během tvorby obsahu
Osmý červencový článek měl u našich čtenářů velký úspěch. Představili jsme vám v něm jednotlivé techniky, které by vám měli usnadnit tvorbu obsahu.
9. Jak aplikovat metodu GTD do obsahového marketingu
V obsahovém marketingu je důležitá organizace činností. Skvělou metodou, jež vám pomůže této organizace snadno dosáhnout, je metoda GTD. V devátém článku se můžete dozvědět, jak propojit systém GTD s obsahovým marketingem.
10. Výhody a nevýhody interních a externích autorů
Důležitým rozhodnutím, před kterým každý obsahový marketér na počátku tvorby obsahu stojí, je, zda použít interních nebo externích autorů. Výhody a nevýhody obou „táborů“ shrnuje Josef Řezníček v desátém červencovém článku.
11. Jak správně organizovat tvorbu obsahu v týmu
V jedenáctém článku popisujeme různé systémy organizace obsahových týmů. Kromě toho byste měli znát předpoklady správné organizace týmu, než se pustíte do jeho tvorby.
12. Programy, které vám usnadní tvorbu obsahu
V posledním červencovém článku, který se týká obsahového marketingu, vám doporučíme několik programů usnadňující tvorbu obsahu. Od jednoduchých utilit po složité systémy.
Závěr
Od základů obsahového marketingu, o kterých jsme psali v červnu, jsme se postupně přesunuli ke konkrétnějším tématům v červenci. Budeme rádi, když nám i v dalších měsících zachováte přízeň a budete sledovat naše články. Pěkné léto všem přeje celý tým Včeliště.cz.
0 komentářů k zobrazení