Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Jak vznikají persony a jak poznáte, že jsou špatně/dobře vytvořené? – Podcast 16
Proč je dobré znát svoje cílové persony? Co je to persona, jak jí poznáme, jak jí vytvořit a na co se zaměřit? K čemu se persony používají a kde všude se nám budou hodit? Jak vypadají dobře a špatně vytvořené persony? To vše a více se dozvíte v tomto podcastu.
Videocast
Poslechněte si podcast zde
Stáhnout podcast si můžete zde.
Minulé díly podcastů si můžete prohlédnou zde.
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
… náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Za tým Včeliště.cz
Josef Řezníček a Dan Gottwald
[…] persony. Proč je dobré je znát? Jak si je vytvořit? Na co se zaměřit? Včeliště.cz: Jak vznikají persony a jak poznáte, že jsou dobře/špatně vytvořené? (Josef Řezníček a Dan […]
[…] persony. Proč je dobré je znát? Jak si je vytvořit? Na co se zaměřit? Včeliště.cz: Jak vznikají persony a jak poznáte, že jsou dobře/špatně vytvořené? (Josef Řezníček a Dan […]
🙁 konkrétní příklady si představuji jinak. Než jste začali mluvit o příkladech z Včeliště, zněli jste fundovaně. Pak jste mě ztratili a docela zvyklali, jestli to celé nebyla jen diskuse nad líbivými hesly bez praktického přesahu.
Dobrý den,
mrzí nás, že příspěvek není podle Vašich očekávání. Jedná se o starší podcast a od té doby se neustále vyvíjíme. Doporučila bych Vám podívat se například na náš e-book o personách a tónu komunikace (https://vceliste.cz/publikujeme/e-book-persony-a-ton-komunikace/), kde uvádíme mimo jiné i praktické tipy, jak s personami pracovat. Pro praxi pak můžete využít naší šablony pro tvorbu person (https://vceliste.cz/znate-sve-zakazniky-tvorte-marketing-pro-persony/).
Přeji krásný den