skip to Main Content
klíčové slovo v doméně

Jak důležité je pro SEO klíčové slovo v doméně?

Na podzim roku 2012 přišel vyhledávač Google se změnou algoritmu pro řazení výsledků vyhledávání a snížil význam klíčového slova v doméně druhého řádu (www.klicoveslovo.cz). Konečně si uvědomil, že kvalitní internetový obchod s počítači nenajdeme pouze na pocitace.cz, ale například i na alza.cz. Jde o jeden z dalších kroků, kdy je kladen čím dál tím větší důraz na značku webu, nejen na klíčové slovo.

Přečíst celý článek

Jak změnou obrázku zvýšit konverzní poměr

Prodávat výrobky či služby přes internet není zas tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. Pokud je vašim návštěvníkům neukážete, tak si je těžko koupí. Obvykle by se jich i rádi dotkli, bedlivě je ze všech stran prozkoumali, ale tolik luxusu jim ve virtuálním světě nemůžete dopřát. Online business si v tomto ohledu nebere servítky. Ber, nebo nech. Vy byste se tedy měli co nejvíce snažit jim rozhodovací proces usnadnit. Jak? Mějte minimálně jednou tak hezčí a detailnější fotografie než vaše konkurence.

Přečíst celý článek
jak přidat uživatele do google analytics

Jak přidat nového uživatele do Google Analytics?

Pojďme se podívat na to, jakým způsobem můžete dát přístup někomu dalšímu k vašemu profilu v nástroji Google Analytics, aby viděl aktuální data o návštěvnosti, obsahu, konverzích a dalších informacích z tohoto nástroje.

Často se mě na to naši klienti ptají a to mě utvrdilo v tom, že vytvořím tento jednoduchý návod, aby i ostatní věděli, jak na to.

Přečíst celý článek

Storytelling: Jak ho začlenit do obsahové strategie

Příběhy prodávají. To je fakt. Pokud si myslíte, že vaši zákazníci jsou lačni po extra dlouhých, popisných textech bez hlubší obsahové strategie, tak jste na omylu. Vtáhněte je do příběhu. Není na tom nic složitého.

Pravděpodobně už nějakou značku, kterou chcete propagovat, máte. Teď jenom zbývá pravidelně publikovat, vymyslet příběh, a roztočit tak kolotoč zvaný „storytelling“.

Přečíst celý článek

6 copywriterských chyb, které ničí konverze

Zajímáte-li se o internetový marketing, tak jste již pravděpodobně někdy zaslechli slovo copywriter. Copywriter, neboli reklamní textař, by měl být člověk, který vám napíše reklamní texty v takové kvalitě, že vaše návštěvníky zaujmou, přesvědčí a především dovedou ke kýžené akci (koupě, registrace, kontakt aj.).

V českých luzích a hájích je copywriterů mnoho. Mnoho je bohužel i těch, kteří svoji práci neumí. Všichni svorně o sobě tvrdí, jak jsou kreativní, ale jak zjistíte, že vám jejich kreace vydělají více peněz? Kreativita se často nerovná více konverzí. A přeci –  konvertibilita obchodních textů by měla být jednou z jejich hlavních vlastností.

Přečíst celý článek
Back To Top