Jak změnou obrázku zvýšit konverzní poměr
Jak přidat nového uživatele do Google Analytics?
Pojďme se podívat na to, jakým způsobem můžete dát přístup někomu dalšímu k vašemu profilu v nástroji Google Analytics, aby viděl aktuální data o návštěvnosti, obsahu, konverzích a dalších informacích z tohoto nástroje.
Často se mě na to naši klienti ptají a to mě utvrdilo v tom, že vytvořím tento jednoduchý návod, aby i ostatní věděli, jak na to.
Storytelling: Jak ho začlenit do obsahové strategie
Příběhy prodávají. To je fakt. Pokud si myslíte, že vaši zákazníci jsou lačni po extra dlouhých, popisných textech bez hlubší obsahové strategie, tak jste na omylu. Vtáhněte je do příběhu. Není na tom nic složitého.
Pravděpodobně už nějakou značku, kterou chcete propagovat, máte. Teď jenom zbývá pravidelně publikovat, vymyslet příběh, a roztočit tak kolotoč zvaný „storytelling“.
6 copywriterských chyb, které ničí konverze
V českých luzích a hájích je copywriterů mnoho. Mnoho je bohužel i těch, kteří svoji práci neumí. Všichni svorně o sobě tvrdí, jak jsou kreativní, ale jak zjistíte, že vám jejich kreace vydělají více peněz? Kreativita se často nerovná více konverzí. A přeci – konvertibilita obchodních textů by měla být jednou z jejich hlavních vlastností.
Co dělat při penalizaci webu ve vyhledávači
V poslední době se stále více mluví o penalizacích ze strany vyhledávačů. Ty se stále častěji uplatňují i v našich vodách. Proto jsem se rozhodl v dnešním článku rozebrat detailně toto téma. Podíváme se v němna nejčastější typy penalizace, jak penalizaci poznat a co dělat, když nás zasáhne. Tak pojďme do toho.
- Předchozí
- Stránka 1
- …
- Stránka 120
- Stránka 121
- Stránka 122
- Stránka 123
- Stránka 124
- Další