skip to Main Content
reklama

Placená a neplacená reklama a investice do ní

V dnešní jednoduché infografice jsem znázornil, kolik bude pravděpodobně utraceno za placenou reklamu (PPC, banner…) a kolik návštěvnosti ve skutečnosti přinese v porovnání s neplacenou reklamou (SEO, RSS, sociální média…). Myslím, že skutečnost je alarmující. Firmy nevědí, jak dělat neplacený internetový marketing, který jim může přinést mnohem více relevantních návštěvníků.

Přečíst celý článek
gOOGLE PAGERANK 2012

PageRank Update únor 2012 je tu!

Dnes proběhl po několika měsících přepočet PageRanku, který používá Google jako měřítko kvality a autoritativnosti webu. Poslední velký update jsme mohli zaznamenat na začátku listopadu roku 2011. Jak často se PageRank aktualizuje? PageRank je Googlem aktualizován nepravidelně. Dle mých zkušeností je to vždy jednou za dva až tři měsíce. Rank tedy nefunguje jako SRank, který se aktualizuje mnohem častěji a průběžně. Nic zvláštního se nedělo. Nové weby získaly nová hodnocení, hodnoty u starých webů zůstaly většinou stejné.

Přečíst celý článek
nejlepší česká SEO fóra

Nejkvalitnější SEO fóra a diskuze na českém internetu

V tomto článku se vám pokusím představit největší a nejkvalitnější česká diskusní fóra o optimalizaci pro vyhledávače, která znám. Pokud znáte i jiná, budu rád za tipy do komentářů. Kvalitní fóra přidám do článku. Diskuze uvedu v pořadí kvality podle mých zkušeností.

Sám do některých diskuzních fór občas přispívám, když najdu chvíli času. Když budete mít ale dotaz přímo na mě, kontaktujte mě na mém blogu. Rád vám odpovím.

Přečíst celý článek
jak oddělit obsahovou část webu od hlavního obsahu

Jak oddělit obsah od hlavní části webu?

Rozšiřujete web o nové téma či vytváříte nový obsah a rádi byste ho nějak oddělili od toho původního? V obou případech je třeba rozhodnout se, jakým způsobem to uděláte. V tomto článku vám ukážu několik způsobů, jak toho dosáhnout a který si kdy vybrat.

Každá možnost má svoje využití, a i když můžete výsledků dosáhnout se všemi třemi, přece jen je mezi nimi rozdíl.

Přečíst celý článek
Seznam vs. Google

Vyhledávanost ve vyhledávačích dle tématu

Po asi roce jsem se kouknul na globální statistiky webové služby TopList.cz, která měří návštěvnost stránek.  Tento web má ve správě mnoho stránek, a tak by se daly jejich výsledky považovat za reprezentativní. Poskytují zajímavé údaje o tom, jaké vyhledávače se v jakých oborech používají. Dlouhodobě je znát pomalé, ale jisté posilování pozice vyhledávače Google a oslabování popularity českého Seznamu.

Jaký vyhledávač je pro mě nejdůležitější?

Lidé se často ptají, pozice jakého vyhledávače jsou pro ně důležitější, respektive jaký vyhledávač budou používat jejich návštěvníci. Důležitá informace by to mohla být i pro toho, kdo umí využít nesrovnalostí v algoritmech dvou největších vyhledávačů v ČR. Některé SEO taktiky mohou více působit na zvýšení pozic v jednom vyhledávači než v druhém. I proto by bylo zajímavé vědět, v jakém oboru se používá který vyhledávač častěji.

Přečíst celý článek
Back To Top