skip to Main Content

9 výhod obsahového marketingu

V poslední době se začalo o obsahový marketing zajímat množství firem. Některé z nich píšou na blog pouze články, ty schopnější to prokládají video příspěvky. Ty nejschopnější mají vytvořené obsahové strategie a snaží se do tvorby a propagace obsahu zainteresovat každého člena společnosti. Pokud chcete být na pomyslném vrcholu pyramidy, musí každý člen firmy vědět, jak může pomáhat šířit její sdělení dál. Content marketing se nesmí stát dalším reklamním prostředkem či kanálem. Je nutné, aby byl součástí vaší firemní kultury. Pojďme společně zjistit 9 výhod, které vám obsahovým marketing přináší.

Přečíst celý článek

Proč se vyplatí tvořit kvalitní obsah

1. března 1996 zazněla z úst Billa Gatese dnes již notoricky známá fráze „content is king“. Nejenže je tato fráze aktuální i v současném století, také obsah samotný je vnímán jako nejpodstatnější složka on-page optimalizace pro vyhledávače. Ne že by tomu tak dříve nebylo, ale v poslední době se v České republice o kvalitním obsahu mluví stále více v souvislosti s obsahovým marketingem, případně inbound marketingem.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít