10 důvodů, proč je inbound marketing budoucností online marketingu
Také jste si všimli, že marketing už není to, co býval? Billboardy lidi přehlíží, aby ve špičce nebourali, televizní reklamy ignorují od dob, kdy přišly na trh chytré televize, ke zběsile blikající ceduli v centru města zvedne od smartphonu oči málokdo.…
Optimalizujte správně: Mikrostránky, které jsou vidět a uživatelé je milují
Pokud tvoříte mikrostránky za účelem prodeje nějaké služby (produktu), určitě potřebujete být vidět. K tomu, aby vaše stránky byly vidět v neplaceném vyhledávání, je potřeba se zaměřit na SEO.
Nejdůležitější SEO faktory 2015 pro Google, část II.
V minulém díle: Nejdůležitější SEO faktory 2015 I. pro Google jsem psal o tom, jaké jsou nejdůležitější faktory pro zobrazení ve vyhledávači Google, které můžete ovlivnit přímo na svém webu. Nyní se podíváme na faktory nacházející se mimo váš web.
9 výhod obsahového marketingu
V poslední době se začalo o obsahový marketing zajímat množství firem. Některé z nich píšou na blog pouze články, ty schopnější to prokládají video příspěvky. Ty nejschopnější mají vytvořené obsahové strategie a snaží se do tvorby a propagace obsahu zainteresovat každého člena společnosti. Pokud chcete být na pomyslném vrcholu pyramidy, musí každý člen firmy vědět, jak může pomáhat šířit její sdělení dál. Content marketing se nesmí stát dalším reklamním prostředkem či kanálem. Je nutné, aby byl součástí vaší firemní kultury. Pojďme společně zjistit 9 výhod, které vám obsahovým marketing přináší.