skip to Main Content
Jak měřit SEO

Jak měřit SEO

Jednou z nejdůležitějších věcí, kterou je třeba promyslet při optimalizování vašeho webu pro vyhledávače, je určit si způsob měření a vyhodnocování výsledků. V dnešním aktualizovaném článku se pokusím popsat nejčastější způsoby, pomocí kterých má každý možnost změřit si, zda a jak moc se mu SEO vyplácí a co mu to přináší.

Přečíst celý článek
Google Analytics: Průvodce pro začátečníky

Google Analytics: Průvodce pro začátečníky

Nástroj Google Analytics je nejrozšířenějším nástrojem pro měření návštěvnosti a chování návštěvníků, který je v základní verzi (která stačí většině z vás) zdarma. Začátečníka může zprvu zahltit počtem možností i nabídkou detailních statistik. V tomto článku vám pomůžeme se zorientováním se v nástroji a řekneme vám, které základní informace sledovat a jak se vyznat v přehledech. Na pokročilejší funkce se podíváme v dalším ze série článků.

Přečíst celý článek
Jak vyhodnocovat reklamy na Facebooku.

Jak vyhodnocovat reklamy na FB?

Tvořit na Facebooku kvalitní reklamy je důležitá součást propagace. Neméně důležité je však i správné vyhodnocování reklam. Slůvko správné je zde přitom opravdu klíčové. Ne každá reklama s tisíci prokliky je úspěšná – a naopak. Dnes se tedy podíváme alespoň na pár základních tipů, jak a proč reklamu správně vyhodnocovat.

Přečíst celý článek
Back To Top