skip to Main Content
Google Analytics: Průvodce Pro Začátečníky

Google Analytics: Průvodce pro začátečníky

Nástroj Google Analytics je nejrozšířenějším nástrojem pro měření návštěvnosti a chování návštěvníků, který je v základní verzi (která stačí většině z vás) zdarma. Začátečníka může zprvu zahltit počtem možností i nabídkou detailních statistik. V tomto článku vám pomůžeme se zorientováním se v nástroji a řekneme vám, které základní informace sledovat a jak se vyznat v přehledech. Na pokročilejší funkce se podíváme v dalším ze série článků.

Přečíst celý článek
Jak Vyhodnocovat Reklamy Na Facebooku.

Jak vyhodnocovat reklamy na FB?

Tvořit na Facebooku kvalitní reklamy je důležitá součást propagace. Neméně důležité je však i správné vyhodnocování reklam. Slůvko správné je zde přitom opravdu klíčové. Ne každá reklama s tisíci prokliky je úspěšná – a naopak. Dnes se tedy podíváme alespoň na pár základních tipů, jak a proč reklamu správně vyhodnocovat.

Přečíst celý článek
Jak Na SEO, Aby To Mělo Opravdu Smysl?

Jak měřit SEO

Jednou z nejdůležitějších věcí, kterou je třeba promyslet při optimalizování vašeho webu pro vyhledávače, je určit si způsob měření a vyhodnocování výsledků. V dnešním aktualizovaném článku se pokusím popsat nejčastější způsoby, pomocí kterých má každý možnost změřit si, zda a jak moc se mu SEO vyplácí a co mu to přináší.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít