Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Vydali jsme nový e-book: Naše Ultimátní příručka copywritingu vás dostane do kolen
Patříte mezi zkušené nebo začínající copywritery? Milujete hru se slovy a texty jsou vaším denním chlebem? Pak určitě nepohrdnete naším novým e-bookem, který je výsledkem několika dlouhých týdnů tvrdé práce! Připravili jsme pro vás přes 80 stran užitečných tipů, praktických informací, ale i rad zkušených copywriterů, kteří povýšili psaní na uměleckou disciplínu.
Tento e-book ocení každý, komu není naše mateřština cizí, chce přilákat nové čtenáře a zákazníky nebo s autorskou činností teprve začíná a neví, co všechno tato královská disciplína obnáší. Tvorba kvalitních a obsahově vyvážených textů je pro někoho pouhopouhou zábavou, pro jiného celoživotním posláním. Na kterou stranu oné pomyslné barikády se řadíte vy?
Na co se můžete těšit?
Víte, že slova jsou vůbec tím nejpřesvědčivějším prostředkem současnosti a že pomocí nich dokážete přesvědčit prakticky kohokoli k čemukoli? Stačí jen vědět, jak volit správné obraty a kterak je vedle sebe skládat. A právě tomuto umění bude věnována první část našeho e-booku. Poradíme vám, jak kvalitně texty sepsat, čeho se naopak vyvarovat a na co klást extrémní důraz. Jednotlivé kapitoly jsou tematicky členěny do větších celků a poskytují ucelený pohled na problematiku copywritingu.
Ovšem nenechte se mýlit. Náš e-book není určen výlučně copywriterům, inspiraci, ale i praktické rady při výběru copywritera v něm naleznou všichni, kdo se zajímají o kvalitní obsahový marketing a činnosti s ním spojené.
Úvodní kapitoly e-booku jsou určeny zejména začínajícím copywriterům, jež se chtějí zařadit k úspěšným autorům. Aby svého cíle dosáhli, musí svůj písemný projev vyšperkovat do posledního detailu. K tomu jim pomůže přehled nejčastějších gramatických a stylistických chyb, ale i tipy na persvazivní techniky, kterými mohou své čtenáře dostat tam, kde je doopravdy chtějí mít.
Další kapitoly jsou věnovány samotnému procesu výběru copywritera, který se v žádném případě nevyplatí podceňovat. Pokud byste totiž sáhli „vedle“, může se vám nekvalitní copywriter pořádně prodražit. Proto vám poradíme, jak kvalitního copywritera vybrat a především, co všechno by měl takový profesionální pisálek ovládat.
Závěr tohoto e-booku je potom věnován speciálním tipům a radám, které ocení jak začínající copywriteři, tak jejich zkušenější kolegové. Tak či tak se ale máte na co těšit!
Odhalte s námi tajemství kvalitního copywritingu ještě dnes!
Stáhněte si náš zbrusu nový e-book, který jsme pro vás napěchovali vším, co jste chtěli o kvalitním copywritingu vědět, a třeba už dnes se zařaďte mezi uznávané copywritery nebo známé autory! Nechte se vtáhnout do unikátního světa copywritingu a zjistěte, proč je pro řadu copywriterů jejich tvorba nikoli prací, ale jedinečným posláním, jež je naplňuje v celé své šíři! A mimochodem – víte, že slůvko „ultimátní“ čeština vůbec nezná? Proč jsme ho tedy použili, a to dokonce rovnou do titulku našeho e-booku? Protože jsme přeci rebelové a ne nějací konzervativní jazykovědci! 🙂
0 komentářů k zobrazení