Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Jak dělat úspěšný obsahový marketing? Naučte se to ve zbrusu novém tréninku
Když jsme na našem blogu začali psát o obsahovém marketingu a později vydali první knihu na toto téma u nás, spustila se u nás vlna popularity tohoto nového způsobu online marketingu. Doufám, že dneškem vyvoláme vlnu ještě větší, a to prostřednictvím naší velké novinky: Interaktivního tréninku obsahového marketingu.
Tvořit kvalitní obsah a využívat ho jako marketingový nástroj se vyplácí a pro první firmy (jako jsme například my na vceliste.cz) je už nyní klíčovým prvkem úspěchu v podnikání na internetu. Obsahovým marketingem vybudujete důvěru ve svoji značku, zvýšíte návštěvnost webu a zisk nebo nastartujete a dlouhodobě udržíte zájem o své služby.
Pokud má ale přinést výsledky, musíte ho dělat dobře a efektivně. Naučit se to počínaje dneškem můžete v našem novém tréninku, kterým vás budu provázet. Postavil jsem ho na svých bohatých zkušenostech získaných více než 8letým působením v tomto oboru. Velmi dlouho jsem na něm pracoval, aby byl maximálně přínosný pro každého, kdo se chce nebo potřebuje obsahovým marketingem zabývat. Buďte mezi prvními a zaregistrujte se zcela zdarma do úvodní části!
Přihlaste se do něj zdarma ještě dnes, získáte tak bezplatný přístup do části o základech obsahového marketingu. Dozvíte se o jeho výhodách a nevýhodách, jak s ním začít, jaké jsou jeho hlavní procesy nebo třeba jak ho propojit s jinými formami marketingu.
Pokud vás zaujme, doporučuji zakoupit členství do celého tréninku, který je uceleným návodem, jak na úspěšný obsahový marketing. Zahrnuje spoustu užitečných tipů a praktických příkladů, ze kterých snadno pochopíte podstatu a smysl jednotlivých kroků. Probírám v něm vše od A do Z, tedy od tvorby obsahu až po jeho propagaci nebo vyhodnocování.
Online trénink obsahového marketingu
Neváhejte a využijte této jedinečné příležitosti – získejte zdarma členství do základní části tréninku obsahového marketingu!
0 komentářů k zobrazení