Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Nová příručka, která za pouhou hodinu může zcela změnit váš marketing
S obsahovým marketingem to není záležitost na jednu noc. Bude od vás vyžadovat dlouhodobý vztah, kterému věnujete dostatek času, úsilí a mnohdy i nákladů. Sladce se vám za to odmění. Díky němu předběhnete konkurenci, posílíte svou značku a přiblížíte se zákazníkům, kteří ve vás získají důvěru. Jako u každého vztahu ale musíte vědět, jak na to. Ten správný recept najdete v naší příručce „Začněte s obsahovým marketingem“, která právě přišla z tiskárny a voní novotou.
„Hodně českých firem stále neví, co dávat do e-mailů a jaké psát články. Tomu je ale ode dneška konec. Tato jednoduchá příručka vám ukáže, jak najít správné téma a ve vhodnou chvíli ho ukázat zájemci, aby se stal zákazníkem. Obsah je klíčem k budování vztahu a úspěšnému prodeji.“
Kateřina Fišerová, SmartEmailing
Stačí 1 hodina vašeho času, aby obsah mohl změnit i váš marketing
Po letech zkušeností mohl Josef Řezníček sepsat doslova bichli s několika set stranami. Pamatoval ale na copywriterskou radu „zkracuj, zkracuj a zkracuj“ a výsledkem je knížečka se 46 stranami, ve kterých se dozvíte konkrétní postup, jak na funkční obsahový marketing. Vše jasně, napřímo, bez omáčky a kudrlinek okolo.
Ve Včelišti nám to bzučí hlavně díky obsahovému marketingu
Hned v úvodu příručky je popsán příběh, jak obsahový marketing zachránil agenturu Včeliště. Neobešlo se to ale bez chyb, omylů i finančních ztrát, kterým vy se můžete vyhnout. Každá firma má šanci na to proměnit obsahový marketing v magnet na zákazníky. Chce to jen znát recept a mít k dispozici ingredience a správný postup.
„Obsahový marketing nám zachránil agenturu a z velké části zjednodušil obchod. Každý měsíc nám obsah přivádí nové zákazníky. A to i v případě, že bychom nespustili žádnou placenou reklamu.“
Josef Řezníček, zakladatel Včeliště
Proč byste si měli příručku přečíst?
- Dozvíte se, jak může obsahový marketing pomoci vašemu projektu.
- Naučíte se připravit obsahovou strategii šitou na míru.
- Odhalíte správný přístup k propagaci obsahu, aby se dostal k co nejvíce zákazníkům.
- Naučíte se, jak snadno vyhodnocovat obsahový marketing.
Není třeba žádných znalostí a zkušeností. Příručka je psána tak, aby ji porozuměli i úplní laici, kteří se rozhodli pustit do obsahového marketingu. Zároveň v ní ale najdou cenné rady i marketéři s praxí. Provede vás jednotlivými kroky, vysvětlí, co je třeba udělat, připravit a nastavit. Jednoduše budete mít v rukách komplexní a přitom velmi stručný návod, jak na obsahový marketing.
„Jedná se o velmi přehledně zpracovanou knihu, která vás rychle vtáhne do obsahového marketingu. Vysvětlí nejen důležité pojmy, ale ukáže i konkrétní kroky, které je třeba udělat nejen v případě, že s obsahovým marketingem začínáte, ale i když už ho děláte.“
Mário Roženský, SupportBox
Získejte konkurenční výhodu za jednu hodinu čtení
Pomocí obsahu získáte spoustu zákazníků, vybudujete si dlouhodobou konkurenční výhodu a posílíte svoji značku. Objednejte si příručku ještě dnes!
0 komentářů k zobrazení