Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Recept na úspěšný content marketing? Přečtěte si praktickou příručku od zakladatele Včeliště
Od chvíle, kdy jsme první příručky přivezli z tiskárny, neuplynul ani rok. Za tu dobu pomohly stovkám marketérů a podnikatelů vstoupit do světa obsahového marketingu a uvést jejich úvahy o vylepšení marketingu do praxe. Po knížkách se jen zaprášilo. Vidíme, že hlad po tvorbě obsahu mezi marketéry je – a naše příručka byla lahodným receptem k jeho ukojení.
Příručka plná konkrétních návodů je opět k mání
Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro dotisk. Omáčku kolem nečekejte – autor příručky a zakladatel Včeliště Josef Řezníček jde rovnou k jádru věci a odhaluje základní principy funkčního content marketingu. Chcete si přičichnout k voňavé knize i úspěšné budoucnosti vaší firmy a vašeho brandu? Objednejte si příručku rovnou tady a teď a přidejte se ke čtenářům, kterým od základů proměnila pohled na marketing.
„Knížku bych nejjednodušeji popsala asi takto: i přesto, že je to hubená společnice může čtenářům vydělat tučný balík peněz. Obsahový marketing je makačka, a na knížce se mi líbí právě to, že neslibuje obrovskou hromadu zákazníků a miliony na účtu přes noc. Ale zároveň dává návod, jak na to, když má člověk odvahu a odhodlání se do obsahového marketingu pustit.“
Míša Gřešková, miskagreskova.cz
Začtěte se…
…a začněte i vy s obsahovým marketingem. Objednejte si příručku Josefa Řezníčka a posuňte své podnikání na novou úroveň za pouhou hodinu čtení. Do konce září jen za 99 Kč.
Proč stojí za to si příručku přečíst?
- Získáte komplexní, a přitom stručný návod, jak začít s obsahovým marketingem.
- Zjistíte, jaký obsah tvořit a jak ho vhodně propagovat.
- Zvládnete správně vyhodnocovat výsledky obsahového marketingu.
- Poučíte se z našich chyb a vyvarujete se přešlapů, kterých se v obsahových začátcích dopustilo Včeliště.
„Zvažujete, že se pustíte do obsahového marketingu a nevíte, co přesně čekat nebo jak postupovat? V tom případě je pro vás tato publikace ideální! Josef Řezníček stručně, jasně a přehledně vysvětluje přínosy obsahového marketingu a vyjasňuje základní procesy spojené s tvorbou obsahu. Snadno se díky tomu zorientujete v této oblasti marketingu a lépe si ujasníte, proč se do ní pustit, co tvorba obsahu obnáší a co vám na oplátku přinese. To všechno na několika málo stránkách, které hravě zhltnete třeba večer před spaním.“
Jan Němec, Copy jako Brno
Obsah jako magnet na zákazníky
I vy můžete přilákat zákazníky pomocí obsahového marketingu. A právě příručka Začněte s obsahovým marketingem je toho živým důkazem. Předběhněte konkurenci a pusťte se do tvorby hodnotného obsahu, který vám pomůže posílit vaši značku a dostat se zákazníkům pod kůži.
Začtěte se…
…a začněte i vy s obsahovým marketingem. Objednejte si příručku Josefa Řezníčka a posuňte své podnikání na novou úroveň za pouhou hodinu čtení. Do konce září jen za 99 Kč.
0 komentářů k zobrazení