Logo Včeliště
DomůBlogObsahový marketingRecept na úspěšný content marketing? Přečtěte si praktickou příručku od zakladatele Včeliště
Dotisk příručky obsahového marketingu s názvem Začněte s obsahovým marketingem, Josef Řezníček, na stole s květinou a perem.

Recept na úspěšný content marketing? Přečtěte si praktickou příručku od zakladatele Včeliště

Od chvíle, kdy jsme první příručky přivezli z tiskárny, neuplynul ani rok. Za tu dobu pomohly stovkám marketérů a podnikatelů vstoupit do světa obsahového marketingu a uvést jejich úvahy o vylepšení marketingu do praxe. Po knížkách se jen zaprášilo. Vidíme, že hlad po tvorbě obsahu mezi marketéry je – a naše příručka byla lahodným receptem k jeho ukojení.

Příručka plná konkrétních návodů je opět k mání

Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro dotisk. Omáčku kolem nečekejte – autor příručky a zakladatel Včeliště Josef Řezníček jde rovnou k jádru věci a odhaluje základní principy funkčního content marketingu. Chcete si přičichnout k voňavé knize i úspěšné budoucnosti vaší firmy a vašeho brandu? Objednejte si příručku rovnou tady a teď a přidejte se ke čtenářům, kterým od základů proměnila pohled na marketing.

„Knížku bych nejjednodušeji popsala asi takto: i přesto, že je to hubená společnice může čtenářům vydělat tučný balík peněz. Obsahový marketing je makačka, a na knížce se mi líbí právě to, že neslibuje obrovskou hromadu zákazníků a miliony na účtu přes noc. Ale zároveň dává návod, jak na to, když má člověk odvahu a odhodlání se do obsahového marketingu pustit.“

Míša Gřešková, miskagreskova.cz 

Začtěte se…

…a začněte i vy s obsahovým marketingem. Objednejte si příručku Josefa Řezníčka a posuňte své podnikání na novou úroveň za pouhou hodinu čtení. Do konce září jen za 99 Kč.

Začít s obsahovým marketingem

Proč stojí za to si příručku přečíst?

  • Získáte komplexní, a přitom stručný návod, jak začít s obsahovým marketingem.
  • Zjistíte, jaký obsah tvořit a jak ho vhodně propagovat.
  • Zvládnete správně vyhodnocovat výsledky obsahového marketingu.
  • Poučíte se z našich chyb a vyvarujete se přešlapů, kterých se v obsahových začátcích dopustilo Včeliště.

„Zvažujete, že se pustíte do obsahového marketingu a nevíte, co přesně čekat nebo jak postupovat? V tom případě je pro vás tato publikace ideální! Josef Řezníček stručně, jasně a přehledně vysvětluje přínosy obsahového marketingu a vyjasňuje základní procesy spojené s tvorbou obsahu. Snadno se díky tomu zorientujete v této oblasti marketingu a lépe si ujasníte, proč se do ní pustit, co tvorba obsahu obnáší a co vám na oplátku přinese. To všechno na několika málo stránkách, které hravě zhltnete třeba večer před spaním.“

Jan Němec, Copy jako Brno

Obsah jako magnet na zákazníky

I vy můžete přilákat zákazníky pomocí obsahového marketingu. A právě příručka Začněte s obsahovým marketingem je toho živým důkazem. Předběhněte konkurenci a pusťte se do tvorby hodnotného obsahu, který vám pomůže posílit vaši značku a dostat se zákazníkům pod kůži.

Začtěte se…

…a začněte i vy s obsahovým marketingem. Objednejte si příručku Josefa Řezníčka a posuňte své podnikání na novou úroveň za pouhou hodinu čtení. Do konce září jen za 99 Kč.

Začít s obsahovým marketingem
Martinu baví skvělé texty: číst je, psát, brousit k dokonalosti. Poradí si s pravopisnými i stylistickými záludnostmi, zároveň nevypíná copywriterský zrak.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Muž pracující na počítači s otevřenými okny webových stránek, symbolizující online marketing a SEO analýzu.
V digitálním marketingu se stále objevují nové zkratky, koncepty a trendy. Často však nejde […]
Přečíst článek
Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení