Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Kafe a marketing s Karolinou Tomascovou o marketingu e-shopu Správná podprsenka
Na další online Kafe a marketing přijala pozvání Karolina Tomascová, zakladatelka obchodu Správná podprsenka. Mluvila třeba o tom, jak navýšit objednávky o 200 % krizi navzdory a s minimálními náklady na marketing.
Karolina hovořila o tom, jak se ze záliby stal podnik s několika kamennými prodejnami a e-shopem, který v době jarní krize zaznamenal 220% nárůst objednávek a 260% nárůst tržeb. Stalo se tak i díky e-mail marketingu, po kterém Karolina sáhla v okamžiku, kdy se z e-shopu stal jediný prodejní kanál. Karolina také hovořila o tom, proč si jako stěžejní sociální síť pro komunikaci zvolila Instagram a jakými pravidly se při vytváření obsahu řídí. V rámci tohoto tématu zmínila také influencer marketing a to, co konkrétně jí přináší.
V druhé části rozhovoru Karolina hovořila o prezentaci značky na veřejných akcích, které buď sama pořádá, nebo je na ně zvaná, a jaké další příležitosti to přináší. Na úplný závěr pak Karolina odpovídala na dotazy diváků. Zajímá vás, na jaké? Udělejte si chvilku čas a pusťte si záznam ze streamu.
Videocast
Poslechněte si podcast
Stáhnout podcast si můžete zde.
Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.
Odkazy k podcastu
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Najdete nás i na Spotify
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.
0 komentářů k zobrazení