Kytary.cz působí ve třinácti zemích a dosahují miliardového obratu. Jak se jim to podařilo, ale i jakých přešlapů se po cestě dopustili, o to se s námi 31. května v 18:00 podělí Filip Černý, marketingový ředitel jedničky na trhu s hudebními nástroji.
Filip Černý řídí marketing Kytary.cz už víc než deset let. Na květnovém Kafi a marketingu, které probíhá jako vždy online, nás nechá nahlédnout do zákulisí rozmanitého marketingového mixu, a to včetně čísel, strategií, úspěchů i nezdarů.
Konkrétně nás bude zajímat:
V první části online streamu vyzpovídá Filipa moderátor akce Josef Řezníček, v druhé části se můžete našeho hosta na cokoliv zeptat vy. Využijte této jedinečné příležitosti a zapojte se do diskuze.
Připravte si otázky buď předem (můžete je poslat na josef@vceliste.cz), nebo je napište kdykoli v průběhu vysílání – tak, jak vám přijdou na mysl – rovnou pod video na Facebooku či YouTube.
Kafe a marketing pro vás chystáme jako vždy zdarma. Nalaďte si nás online a inspirujte se marketingovými fígly těch nejlepších. A pokud chcete z live streamu vytěžit maximum, nebojte se klást vlastní zvídavé otázky.
Potvrďte prosím svou účast, budeme vám držet virtuální židli a před zahájením akce vám pošleme e-mail, aby vám vysílání neuteklo.
Žádný komentář k zobrazení