Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
8 video návodů pro přidání uživatele do marketingových nástrojů
Potřebujete přidat kolegu nebo externistu do Google Analytics, Skliku, Business Manageru a dalších nástrojů, které pomáhají s úspěšným online marketingem?
Protože se nám podobné dotazy často opakují a zároveň chceme mít návody pěkně pohromadě, rozhodli jsme se natočit video průvodce, ve kterých vše krok za krokem vysvětlujeme. Článek si uložte mezi záložky a vracejte se k němu, kdykoli budete potřebovat.
Jak přidat uživatele do Google Ads
Podívejte se, jak jednoduše přidat dalšího uživatele, např. marketingovou agenturu nebo kolegu, do vašeho účtu v nástroji Google Ads. Po zadání e-mailové adresy dotyčného stačí jen zvolit, jaké oprávnění chcete udělit – zda může jen nahlížet, nebo také upravovat kampaně.
Jak přidat novou webovou stránku do Google Search Console
Přidáním dalšího webu do nástroje Google Search Console můžete například evidovat, kolik podstránek je indexovaných nebo jaké problémy na vašem webu Google odhalí. Tady je návod, jak na to v několika jednoduchých krocích.
Jak přidat uživatele do Google Analytics
Přidání kolegy, externisty nebo agentury do Google Analytics nastavíte na pár kliknutí v sekci Správce. Můžete nabídnout přístup do účtu, ke konkrétní službě (tedy webové stránce) nebo k výběru dat. Ve videu vám poradíme, jaký typ oprávnění v kterém případě udělit.
Jak přidat uživatele do Seznam Webmaster
Po přihlášení do Seznam Webmaster zvolíte web, ke kterému chcete udělit přístup. Pak už stačí zadat jen e-mailovou adresu kolegy nebo externisty a zvolit vhodné oprávnění.
Jak přidat uživatele do Skliku
Přidání uživatele v Skliku provedete v sekci Nastavení v několika jednoduchých krocích. S naším video návodem budete mít hotovo během minuty a půl.
Jak přidat dalšího uživatele k Facebooku
Pokud zatím nemáte účet v Business Manageru, přidejte nového uživatele dle kroků popsaných ve video návodu. Podmínkou přidání je, aby měl uživatel také svůj profil na Facebooku. Nejste si jistí, jaké oprávnění vybrat? I s tím vám ve videu poradíme.
Jak přidat nové kolegy do Business Manageru
Podívejte se na tři způsoby, jak přidat nového uživatele do Business Manageru. Ukážeme vám také, kde později oprávnění měnit a upravovat a jakou roli dotyčnému přiřadit – kdy zvolit přístup zaměstnance a kdy přístup správce?
Jak nabídnout přístupy do Zbozi.cz
V posledním videu jsme pro vás přichystali podrobný návod, jak dát kolegovi, externistovi nebo agentuře přístup do administrace vašeho e-shopu pro Zbozi.cz, aby mohl spravovat např. inzerci pro váš e-shop.
Nástroje pro váš online marketing
Jak na úspěšný online marketing? Rádi vám navrhneme marketingovou strategii včetně nejvhodnějších nástrojů a propagačních kanálů.
0 komentářů k zobrazení