Logo Včeliště
DomůBlogObsahový marketingPřípadová studie: Jak redesign zvýšil e-shopu roční tržby o 62 %

Případová studie: Jak redesign zvýšil e-shopu roční tržby o 62 %

Společnost FitnessDK, která provozuje fitness centrum, kamennou prodejnu a e-shop s výživovými suplementy či pomůckami na cvičení, chtěla svým zákazníkům poskytnout lepší zážitek při hledání informací a zjednodušit jim výběr produktů. Na nás tedy bylo připravit návrh atraktivního a přehledného webu.

Jak na funkční web

Aby byl výsledek vynikající a hlavně funkční, byla zapotřebí komplexnější spolupráce a několik fází procesu:

  1. sběr informací
  2. analýza chování návštěvníků
  3. analýza klíčových slov a návrh nové struktury
  4. návrh webu
  5. příprava a spuštění

V první fázi jsme se podrobně seznámili s projektem, zanalyzovali konkurenci a vyzpovídali majitele i zákazníky. Následně jsme zjišťovali, kam a jak často lidé nejvíce klikají, a zkoumali průchodnost webem. Ve třetí fázi přišel čas na důkladnou analýzu klíčových slov a ve finále jsme navrhli drátěné modely, na jejichž základě jsme v součinnosti s grafikem, programátorem i klientem nový web připravili a spustili.

Spokojenost na obou stranách

Výhody, které nový e-shop uživatelům nyní přináší, jsou například tyto:

  • sjednocený vzhled webu
  • kratší cesta do kategorie i k produktu
  • jasnější struktura a jednodušší přechod mezi kategoriemi
  • vhodné filtrování v kategoriích

Také klient zaznamenal velká pozitiva v podobě nárůstu objednávek, tržeb i konverzního poměru. 

Nový web odstartoval cestu efektivního marketingu

Protože ve FitnessDK byli s výsledkem více než spokojeni, naši spolupráci jsme rozšířili. Následovala komplexní marketingová strategie, která přinesla například 21% nárůst CTR u PPC kampaní. Klientovi jsme pomohli také rozjet sociální sítě a e-mailový i obsahový marketing. Všechny tyto aktivity se vzájemně podporují a poskytují FitnessDK významné místo mezi fitness e-shopy.

Pokud chcete zjistit více o redesignu e-shopu FitnessDK, prozkoumat ukázky a seznámit se s konkrétními výsledky, stáhněte si případovou studii. Můžete sami porovnat stav před a po.

Jak vypadala tvorba nového webu?

Chcete vědět, jak jsme postupovali a co naše činnost přinesla klientovi? Stáhněte si případovou studii, kde jsme všechno podrobně popsali.

Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení