[vc_row][vc_column][vc_column_text]V minulém článku o personách v online marketingu jsme zmínili, že je (mimo jiné) možné jejich využití pro analýzu klíčových slov. Pomalu ale jistě nastává doba, ve které potřebujeme zjistit co největší množství vhodných dat, abychom v [slovnik slovo="Internetový marketing (Internet marketing)"]internetovém marketingu[/slovnik] uspěli. Staré postupy již často nestačí nebo jsou dávno vyčerpané.
Bez rozsáhlé klasické analýzy klíčových slov, jako by ani nemělo smysl většinu internetových projektů začínat. Návštěvnost z vyhledávačů je totiž vysoce relevantní a kvalitní, a proto se o ni všichni doslova "perou". Dnešní článek využijí především ti z vás, kteří analýzu klíčových slov už znají. Pokud jste náš článek z loňského roku nečetli, doporučujeme vám tak učinit teď.
Prvním krokem úspěchu je vytvoření vhodných person. Jak na ně, jsme v minulém roce psali. Četli jste náš článek v seriálu o obsahovém marketingu? Pokud ne a momentálně na to nemáte chuť, rád bych vám zde napsal alespoň stručný úvod. Jako zdroj inspirace mi sloužil článek od Moz.com, který se tomuto tématu věnuje.
Poté už můžete pokračovat v samotné tvorbě person podle tohoto návodu.
Persony jsou připravené, začíná zdlouhavá práce na analýze klíčových slov. Podrobněji jsme se jí věnovali v minulém článku. Na co byste se měli určitě soustředit v této části?
Nejprve je dobré se pořádně zamyslet. Využít k tomu můžete vlastní kapacity, ale zajímavé nápady určitě budou proudit i od vašich spolupracovníků. Pokud nevíte, jak s [slovnik slovo="Brainstorming"]brainstormingem[/slovnik] začít, přečtěte si náš článek "5 tipů pro pohodlný brainstorming".
Vhodná klíčová slova hledejte pro české prostředí v Skliku a Google [slovnik slovo="Klíčové slovo (Keyword)"]keyword[/slovnik] planneru. Podrobněji jsme o těchto nástrojích psali minule.
V dalších fázích analýzy klíčových slov budete získaná data filtrovat, třídit a vybírat vhodné cílové stránky.
Cílem tohoto článku je představit vám, jak zapojit persony do tvorby analýzy klíčových slov. Pojďme se tedy podívat, do jakých třech procesů tvorby je můžete vhodně zapojit.
Pro každou personu se snažte vytvořit skupinu klíčových slov, které ji budou zajímat a které v souvislosti s tématem bude hledat. Ideální je si personu pověsit před sebe na nástěnku a zkusit se vžít do jejích potřeb a hledání.
Až budete slova ze zpracované analýzy klíčových slov zapracovávat do stránek, můžete persony opět využít. Pro každou personu můžete vytvořit speciální sekci na webu a klíčová slova vhodná pro ni do webu zapracovat.
Persony vám pomohou odhalit další zajímavá témata, která můžete v analýze klíčových slov zpracovat a následně zaintegrovat do webu. Persony mohou být skvělým pomocníkem před, při a po analýze klíčových slov. Než ji začnete na ostro zpracovávat, nezapomeňte je vytvořit.
Používáte persony při analýze klíčových slov, abyste odhalili nová zajímavá klíčová slova? Nebo máte další tipy, jak persony využít? Rád si přečtu váš názor v komentářích pod článkem. Díky za přečtení.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vcex_spacing][vc_cta h2="Šablona pro analýzu klíčových slov" txt_align="center" add_button="bottom" btn_title="Stáhnout šablonu" btn_style="outline-custom" btn_outline_custom_color="#ffdf47" btn_outline_custom_hover_background="#ffdf47" btn_outline_custom_hover_text="#ffffff" btn_shape="square" btn_size="lg" btn_align="center" btn_link="url:https%3A%2F%2Fvceliste.cz%2Fkdy-a-jak-delat-analyzu-klicovych-slov%2F|title:st%C3%A1hnout%20%C5%A1ablonu|target:%20_blank|" css=".vc_custom_1538571354822{background-color: #f9f9f9 !important;}"]Stáhněte si šablonu, která vám pomůže s evidencí a analýzou klíčových slov[/vc_cta][vcex_spacing size="15px"][/vc_column][/vc_row]
Žádný komentář k zobrazení