Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Červenec na blogu Včeliště – měsíc ve znamení autoresponderů a Google SEO faktorů
Červenec je sice spíše záležitostí dovolených a odpočinku u vody, naši obsahoví stratégové však nelenili a se včelí pilností psali o tom, co by rádi předali světu. Pojďme se společně podívat na to, čemu se věnovali a o čem si myslí, že by ve vaší zásobárně vědomostí rozhodně nemělo chybět.
V prvním červencovém týdnu jsme vám na našem blogu představili autorespondery a jejich využití. Kdy je vhodné takové automatizované e-maily zákazníkům posílat? Jakými nástroji autorespondery jednoduše řídit? Kolik vás to bude měsíčně stát? Na tyto i mnohé další otázky vám přinášíme sofistikované odpovědi. Samozřejmě jsme nezapomněli autorespondery roztřídit na základní typy podle časování a podle toho, na jakou akci zákazníka jimi chcete reagovat. A pokud ani v polovině článku neuvěříte v jejich sílu, přesvědčíme vás během čtení druhé poloviny, kde se dozvíte, proč je vhodné se na ně zaměřit a využívat jich.
Protože jsou autorespondery obsáhlým tématem, věnovali jsme se jim na blogu i ve druhém týdnu. Tentokrát jsme pro vás sepsali 6 rad, jak z nich dostat maximum. Od vytyčení cíle jsme šli přes neodolatelný obsah, zdůraznili jsme, že je třeba, aby se o vaší existenci vědělo co nejdříve a že se musíte připomínat ve správnou dobu. Hlavně netlačit na pilu a říct, co opravdu chcete. Zkrátka – autorespondery jsou jako randění. Musí se to s nimi setsakramentsky umět, tak se to s námi naučte!
S polovinou měsíce přišla změna tématu
Duo článků o autoresponderech vystřídaly Nejdůležitější SEO faktory pro Google v roce 2015. Stále vám není jasné, co musíte dělat, aby se vaše stránky zobrazovaly na lepších pozicích ve vyhledávači Google? Nemusíte nikoho zběsile uplácet, stavět se na hlavu, dělat psí kusy. Stačí pochopit, čím vylepšit svůj web. Tentokrát jsme se zaměřili na on page faktory, tedy na faktory přímo na vašich stránkách, a to od stáří domény (čím starší, tím lepší – o kom a o čem se to dá jen tak říct?), aktuálního obsahu a jeho relevance přes optimalizaci videí a po popis stránky, nadpis H1 a podnadpisy. A nabízíme toho samozřejmě ještě mnohem více. Začtěte se a zjistěte, proč se vám dosud možná nedařilo tak, jak by mohlo!
To poslední, čím jsme v červenci přispěli k osvětě v oblasti internetového marketingu, bylo několik triků, jak si získat srdce zákazníků prostřednictvím e-mail marketingu. Kdy je vhodnější akvizice nových zákazníků než retence těch stávajících, jak zjistíte, jestli se vůbec retenční marketing vyplatí nebo jaké jsou typy e-mailů, kterými můžete své zákazníky ohromit, i něco navíc se dočtete v článku plném životně důležitých informací (alespoň pokud vás internetový marketing živí).
A jedeme dál…
Červenec už je passé, ale vy se můžete těšit na další várku článků, které vám přinesou spoustu nových informací nebo osvěží a aktualizují ty starší. Doba dovolených pokračuje, my však tvoříme a jsme k nezastavení. Přesvědčte se o tom čas od času na našem blogu sami!
0 komentářů k zobrazení