Logo Včeliště
DomůBlogPodcasty a videaKafe a marketing s Ondřejem Vrabcem – Včeliště podcast 59

Kafe a marketing s Ondřejem Vrabcem – Včeliště podcast 59

V listopadu byl hostem Kafe a marketingu Ondřej Vrabec, zakladatel e-shopu ZahradniZabava.cz. Ten se specializuje na výrobu dřevěných venkovních her. Ondřej nám prozradil, jak nejlépe využít blog a podpůrné weby pro přínos na e-shopu, ale i co stojí za celkovým úspěchem Zahradní Zábavy.

Jaká konkrétní témata jsme společně rozebírali? 

  • Jaké jsou nejpopulárnější hry Zahradní Zábavy?
  • Proč a jak se měnil název domény?
  • Co je ta hlavní a nejzajímavější věc, kterou ve svém marketingu Zahradní Zábava dělá?
  • Jak se dostat do Dobré ráno s ČT neplacenou cestou?
  • Osvědčil se video obsah pro budování povědomí o jejich značce?
  • V čem se skrývá tajemství produktových fotografií?
  • Jak pracovat s recenzemi na e-shopu?
  • Ovlivnil nějak covid projede e-shopu?

Pokud se o Zahradní Zábavě a jejich marketingu chcete dozvědět víc, pusťte si záznam celého povídání, během kterého Ondřej odpovídal také na dotazy diváků. 

Poslechněte si podcast

Podcast si můžete stáhnout zde.

Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.

Odkazy k podcastu

Kafe a marketing

ZahradniZabava.cz

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat.

Najdete nás i na Spotify

Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.

Pusťte si video s Ondřejem

Nestačí vám hosta jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Podívejte se na záznam streamu. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Lucie se v marketingu cítí jako ryba ve vodě, miluje učit se nové věci a poznávat svět. Většinu času ji najdete s hrnečkem kávy v kavárně s jejím pejskem nebo s knížkou v ruce toulající se Prahou.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

V digitálním světě, kde zákazník často nevidí, s kým obchoduje, je důvěryhodnost jedním z hlavních […]
Přečíst článek
Pro řadu zákazníků nákup začíná na zbožových srovnávačích. E-shop, který tam chybí, jako […]
Přečíst článek
13. 5. 2025
Sociální sítě, PPC reklama, e-mailing, SEO… Čemu se jako e-shop věnovat, když teprve […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení