Pevně doufáme, že se vám v roce 2024 dařilo. Pokud ne, nezoufejte – nový rok…
Případová studie: zapojení sociálních sítí do marketingového mixu
Pro Speciální Zahradnictví tvoříme ve Včelišti obsah už několik let a za tu dobu se z e-shopu stal lovebrand mezi zahradníky. Jakých výsledků jsme dosáhli, když jsme do marketingového mixu naplno zapojili sociální sítě? O všechny detaily se s vámi podělíme v naší případové studii.
Jak úspěšně propagovat obsah
Sociální sítě jsou ideálním místem, kde vytvořený obsah sdílet. V případě Speciálního Zahradnictví jsme vsadili na propagaci blogových článků, sezónních produktů i návodných videí na Facebooku. Využili jsme také placenou propagaci včetně dynamických reklam. Které z příspěvků se ukázaly jako nejúspěšnější a jaké procento konverzí přinesly? Podívejte se na konkrétní výsledky propagace v naší případové studii.
Na jaké další otázky dostanete v případové studii odpověď?
- O kolik procent stoupla návštěvnost a konverze za konkrétní období?
- Jaký placený dosah příspěvků jsme zaznamenali?
- Jaké typy příspěvků publikujeme a kolikrát týdně?
- Jak na Facebooku komunikujeme s fanoušky?
- Jak fungují dynamické reklamy, jakou roli ve výsledcích sehrály a jak je to s rozpočtem?
Je důležité poznat zákazníky
Stejně jako pravidelná aktivita je na sociálních sítích důležitá také komunikace s fanoušky. Protože se Speciálním Zahradnictvím spolupracujeme dlouhodobě, povedlo se nám výborně poznat cílovou skupinu včetně jejích zájmů a potřeb – i to v úspěšné propagaci velmi pomohlo.
Inspirujte se, jak propagovat obsah na Facebooku
Jakou péči jsme sociálním sítím Speciálního Zahradnictví věnovali a s jakými výsledky? To všechno se dozvíte v naší podrobné případové studii.
0 komentářů k zobrazení