Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Kafe a marketing s Milanem Šmídem o fungování marketingu Zásilkovny
Milan s velkým nadšením a zápalem pro to, co dělá, popsal, jaké konkrétní marketingové aktivity v Zásilkovně realizují. Proč je Zásilkovna jiná než ostatní doručovatelé, co ji odlišuje a s jakými výsledky? To vše zaznělo v odpovědích na otázky, které jsme Milanovi položili. A které to byly?
- Jaké jsou vize a cíle společnosti Packeta?
- S jakými cílovými skupinami komunikují?
- Co bylo hlavním cílem komunikace v době koronavirové pandemie?
- Jaké komunikační kanály využívají a co funguje nejlépe?
- Proč mezi marketingové nástroje zařadili i podcast?
- Jaký aprílový žert se jim letos povedl a jaké reakce vyvolal?
- S jakými influencery spolupracují a proč?
- Jak probíhá budování poboček v zahraničí?
Pokud vás zajímají podrobnosti, udělejte si chvilku čas a pusťte si záznam. Nepřijdete ani o dotazy diváků, na které Milan odpovídal v závěru našeho setkání.
Poslechněte si podcast
Podcast si můžete stáhnout zde.
Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.
Videocast
Na videozáznam celého rozhovoru se můžete podívat na webových stránkách Akademie Včeliště v sekci Kafe a marketing.
Odkazy k podcastu
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Najdete nás i na Spotify
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.
0 komentářů k zobrazení