Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Kafe a marketing s Jaroslavem Kauckým o zákulisí fashion marketingu
A jakých konkrétních témat jsme se dotkli?
- Jaký je rozdíl mezi oběma portály a na jaké zákazníky cílí?
- Proč je Bibloo velmi oblíbený i na zahraničních trzích, zatímco UrbanStore oslovuje zákazníky ve velkých českých městech?
- Do jaké míry jsou prodeje na obou portálech závislé na výkonností reklamě?
- Jakým způsobem probíhá plánování na top-line úrovni a jak se následně rozpadá do intenzivních a extenzivních strategií?
- Proč Jaroslavovi a jeho týmu nestačí vyhodnocování pomocí PNO a jakou roli zde hraje marže?
- Jakou úlohu hraje retence zákazníků a jak s ní pracovat, aby byla úspěšná?
- Jaké nástroje použít na podporu retence?
- Proč jsou zbožové porovnávače, jako je třeba Glami, neoblíbenou součástí marketingového mixu?
Pokud vás zajímají podrobnosti, udělejte si čas a pusťte si záznam. Jaroslav v závěru odpovídal také na dotazy diváků, třeba na to, co nejvíce zaměstnává jejich zákaznickou podporu.
Poslechněte si podcast
Podcast si můžete stáhnout zde.
Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Najdete nás i na Spotify
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.
Videocast
Nestačí vám hosta jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Podívejte se na záznam streamu.
0 komentářů k zobrazení