Hostem červnového Kafe a marketingu byl Jaroslav Kaucký, se kterým jsme nahlédli pod pokličku fashion marketingu. Jaroslav řídí marketing jedné z největších e-commerce fashion skupin v České republice, do které patří módní portály UrbanStore a Bibloo. V e-commerce a online marketingu se Jaroslav pohybuje už více než deset let. Na úvod odhalil žhavou novinku, kterou je akvizice obou portálů společností Natland, pod kterou spadá mimo jiné i portál Zoot.
A jakých konkrétních témat jsme se dotkli?
Jaký je rozdíl mezi oběma portály a na jaké zákazníky cílí?
Proč je Bibloo velmi oblíbený i na zahraničních trzích, zatímco UrbanStore oslovuje zákazníky ve velkých českých městech?
Do jaké míry jsou prodeje na obou portálech závislé na výkonností reklamě?
Jakým způsobem probíhá plánování na top-line úrovni a jak se následně rozpadá do intenzivních a extenzivních strategií?
Proč Jaroslavovi a jeho týmu nestačí vyhodnocování pomocí PNO a jakou roli zde hraje marže?
Jakou úlohu hraje retence zákazníků a jak s ní pracovat, aby byla úspěšná?
Jaké nástroje použít na podporu retence?
Proč jsou zbožové porovnávače, jako je třeba Glami, neoblíbenou součástí marketingového mixu?
Pokud vás zajímají podrobnosti, udělejte si čas a pusťte si záznam. Jaroslav v závěru odpovídal také na dotazy diváků, třeba na to, co nejvíce zaměstnává jejich zákaznickou podporu.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Žádný komentář k zobrazení