Jak správně na e-mail marketing? Nechte si zdarma poradit od největších odborníků!
Dan Višňák: Většina e-shopů vytváří marketing vzhůru nohama
Vlastníte e-shop? A zamysleli jste se někdy nad základní otázkou „Co je marketing vašeho e-shopu, jaké vám přináší výsledky a kolik vás to ročně stojí peněz?“ Většina e-shopů počítá do svého marketingu hlavně různé formy placené reklamy jako jsou PPC kampaně anebo těžce placené pozice ve zbožových vyhledávačích. Zajímali jste se ale někdy, co vidí zákazník během prvních dvou až tří vteřin po kliknutí na reklamu? A když během této doby nevypne okno prohlížeče a nejde hledat jinam, co se dozví z popisku jakéhokoli produktu na vašem e-shopu? Zůstane na vašem webu? A za jak dlouho mu odpovíte, když vám zavolá nebo pošle e-mail s dotazem na produkt?
Velký průvodce call-to-action v obsahovém marketingu
Vizualita jako nástroj komunikace: základní pravidla používání obrázků
Kvalitní a poutavé obrázky jsou důležitou součástí každého typu článku. Při jejich používání máme v zásadě dvě možnosti: buď si obrázek stáhneme a případně jen lehce upravíme, nebo si jej vytvoříme na míru. Dobře zvolené obrázky mohou k vašim příspěvkům…
Jak z nuly rozjet obsahový marketing a uspět (přednáška z IMsraz.cz) – Včeliště.cz podcast 34
- Předchozí
- Stránka 1
- …
- Stránka 56
- Stránka 57
- Stránka 58
- Stránka 59
- Stránka 60
- Stránka 61
- Stránka 62
- …
- Stránka 120
- Další