
Stejně jako jsou pilné skutečné včelky, oplývaly v roce 2019 pracovitostí i ty lidské, které pracují pro Včeliště. Náš tým spolu dokázal perfektně spolupracovat na dálku a bezvadně jsme si užili i několik společných chvil při setkáních. Abychom se s vámi mohli podělit o to, co už loňskému roku nikdy neodpářeme, dali jsme dohromady jakousi bilanci.
Kafe a marketing je to, co nás opravdu baví! A nejen nás, ale i spoustu lidí, kteří se účastní – ať už pravidelně, nebo když jim zrovna vyjde čas. O co jde? Právě v roce 2019 spatřila poprvé a pak ještě několikrát světlo světa akce, kde se vídáme osobně s výraznými osobnostmi marketingu. Jde o neformální setkání u kafe, na které každý měsíc zveme jiného odborníka ze světa marketingu. Dorazil tak už třeba Karel Dytrych z Freelo.cz, Matěj Kapošváry a Lukáš Havlásek ze Shopsys.cz nebo třeba @holkazdigitalu Tereza Kučerová.

Na Kafe a marketing může dorazit každý, kdo chce načerpat zkušenosti jiných nebo se zeptat na to, co ho pro osobní praxi zajímá. Mrkněte na stránky, ale i videa na YouTube, která vznikají s každou akcí. Nechybíme ani na Facebooku.
V roce 2019 jsme byli vidět v offlinu i na dalších akcích. V našem repertoáru bylo i pár několikadenních neveřejných firemních školení.

Běžně ale naši zástupci, hlavně tedy zakladatel Včeliště Josef Řezníček, přednášejí na školeních a konferencích, které se odehrávají na cizí půdě. Zkušenosti z marketingu jste si od nás mohli vyslechnout například na konferenci Ze života e-mailu, kterou pořádala agentura SmartEmailing. Zavítali jsme také do Brna na Copy na stojáka, do Kolína a Prahy na Barcamp.
Kdo se o marketing hodně zajímá, určitě mu neunikla knížečka od Včeliště (konkrétně od zakladatele Josefa Řezníčka) s názvem Začněte s obsahovým marketingem, která vyšla koncem roku 2019. Na 46 stranách se čtenáři díky jasným informacím dozví, jak na perfektní obsahovou strategii, kvalitní články i na to, jak dostat svůj obsah před to správné publikum. Hodina čtení vám dá ty nejpodstatnější rady k sebeprosazení v oboru. Kdo příručku ještě nemá, může si ji objednat zde.
Se Včelištěm je od loňska neodmyslitelně spjat také web Mailujeme.cz. Jak už název napovídá, najdete na něm užitečné informace z oblasti e-mail marketingu. Že nevíte, jak pracovat s e-mailingem, jak často rozesílat své zprávy cílovým zákazníkům a jak by měl vypadat top newsletter? Tyto i další důležité body, které nesmíte v e-mailingu opomenout, zde najdete hezky pohromadě. Věnovali jsme stránkám (a stále věnujeme) dostatek péče, abyste dostali ty nejlepší a detailní informace.
Na webu Včeliště loni přibylo opravdu dost článků. A které z nich patřily v roce 2019 mezi nejčtenější?
Aby nás na tu všechnu práci i zábavu bylo dost, v roce 2019 jsme do týmu přijali tři nové včelky – copywritera a chovatele včel Petra Hezkého a specialistku na obsah a texty Terku Nnaji („po africku“ Nadži) a odborníka na SEO Slávka Trávníčka. Všichni tři do našeho marketingového úlu zapadli, jak se patří.
Nejen nováčkům, ale i stálicím, se na práci ve Včelišti líbí práce na dálku. Pravda, někomu se nejlépe pracuje ze svého obýváku nebo stolu v kuchyni, řada z nás ale s počítačem v batohu navštěvuje opravdu vzdálené destinace.
Šéf Pepa si třeba střihnul práci z Vietnamu. Není u něj ale výjimkou, že tráví hodiny u počítače také ve vlaku. Ostatně, tak to má i Tereza. Pro tu je ale vzdálenou destinací právě Česká republika, žije totiž ve Vídni. „Pár článků jsem sepsala v parku u Schönbrunnu nebo na fotbalovém hřišti při sledování svého malého syna,“ prozradila na sebe.

Slávek loni navštívil Taghazout v Maroku. A i tady mohl v klidu pracovat. „Občas jsem dělal z bytu, který jsem si tady pronajal, sem tam z coworkingového centra. Je prostě super být v práci a zároveň tam, kde si užívám třeba jízdu na surfu na vlnách,“ napsal na Slack.
I když jsme tak daleko od sebe, nejsme si rozhodně cizí. Naopak tým je stmelený, jsme jedna velká parta. O tom, že si navzájem nejsme anonymní, svědčí i několik srazů, které jsme společně jako tým v roce 2019 podnikli. Společně jsme zdolali únikovku nebo si zatančili na plese.

Uskutečnili jsme pár jednodenních setkání v Praze, ale nechyběl ani několikadenní sraz v Děčíně, kde se chvíli hovořilo o práci a většinu času o našich životech a tak vůbec. Na severu Čech to fakt stálo za to! Objevili jsme krásy Děčínska a zdolali kopce vedoucí k Pravčické bráně. Tu nejlepší indickou kuchyni jsme společně ochutnali v centru Děčína.


V roce 2018 jsme adoptovali včelí úly u Českého lesa. Během loňského roku se náš roj rozrůstal, za což vděčíme i včelaři Tomášovi, který se o včely neustále pečlivě stará. Jsme rádi nejen za to, že získáváme kvalitní med pro své klienty, ale i za to, že můžeme alespoň tímto malým krokem podpořit ohrožený druh, kterým včely bezesporu jsou.

Kromě toho, že se s vámi rádi uvidíme na akci Kafe a Marketing nebo nějaké té konferenci, chystáme vlastní školení. První z nich se uskuteční už 4. února v Praze a jeho hlavním posláním bude perfektní zvládnutí obsahového marketingu. Chcete se místo teorie inspirovat i praxí? Pořiďte si včas vstupenku a dorazte! Pro každého účastníka máme připravený dárek.
A co dalšího nás čeká? S novým rokem jsme navázali kontakt s dalšími klienty a už se těšíme na spolupráci. Věříme, že to u nás ve Včelišti bude zvučně bzučet i v celém roce 2020. Tak ať to bzučí i vám.



Žádný komentář k zobrazení