Na další online Kafe a marketing přijala pozvání Anna Zemanová, marketingová ředitelka Díky, že můžem. Povídali jsme si o tom, jaké jsou výhody a úskalí marketingu v neziskovém sektoru a jak najít balanc mezi poutavým a hlubokým obsahem. Prozradila nám také, na čem je postavený marketing projektu Díky, že můžem, jak pracují s omezeným budgetem nebo jak se jim podařilo převést oslavy 17. listopadu do onlinu a s jakými výsledky.
Na úvod Anna popsala, s jakými úkoly a cíli přišla do projektu Rekola, kde měla na starosti sociální sítě. Popsala, jakým výzvám čelila hned v úvodu spolupráce, kdy se díky koronavirové pandemii z její práce stalo téměř až krizové řízení. Bylo nutné přizpůsobit se aktuální situaci a reagovat třeba i na počasí. Výsledkem toho byl mimo jiné vznik "kluzákové" kampaně, jejíž exekuci měla na starosti.
V další části rozhovoru se Anna rozpovídala o projektu Díky, že můžem, kde dnes působí a kde vede tým nadšených marketérů, kteří celoročně v nižším či vyšším počtu pracují na přípravě a realizaci oslav 17. listopadu pod názvem Korzo Národní. Popsala, proč tento neziskový projekt vznikl, jaké má cíle a zda se je za 7 let existence projektu daří naplňovat. Mluvila třeba i tom, jak se rodí jejich kreativní koncepty, konkrétně na příkladu konceptu „esenbáka“ Jonáše. Přidala i tipy a triky, jak lze s nízkými náklady dělat velmi kvalitní obsahový marketing.
Na úplný závěr pak Anna odpovídala na dotazy diváků. Zajímá vás na jaké? Udělejte si chvilku čas a pusťte si záznam ze streamu.
Podcast si můžete stáhnout zde.
Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.
Na video záznam celého rozhovoru se můžete podívat na webových stránkách Akademie Včeliště v sekci Kafe a marketing.
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.
Žádný komentář k zobrazení