Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších infografik měsíce
Google představil nový vyhledávací algoritmus Kolibřík
Největší současný vyhledávač na světě Google veřejně oznámil, že poslední měsíc testoval a nyní do ostrého provozu nasadil nový vyhledávací algoritmus Hummingbird, což v překladu do češtiny znamená Kolibřík.
Důvodem pro nasazení Kolibříka je dle dostupných informací především změna způsobu, jakým lidé dnes na internetu vyhledávají informace. Vyhledávač neuměl v minulosti poskytnout dostatečně kvalitní výsledky vyhledávání delším a komplexnějším dotazům. To by měl nový Kolibřík napravit.
Zasmějte se nad 7 vtipy o včelkách
Nedávno jsme měli firemní setkání v jedné velmi příjemné thajské restauraci. Kromě probírání čistě pracovních záležitostí a pochutnáváním si nad skvělými pokrmy jsme na něm s kolegy také přemýšleli, jakým způsobem náš blog Včeliště trochu „oživit“.
Úvod do obsahového marketingu – Podcast 1
Jak vyhodnocovat efektivnost obsahu
K tomu, abyste měli jistotu, že se vaše obsahová strategie vyplácí, byste měli sledovat správné metriky v závislosti na zvolených cílech. V minulém článku jsem vám představil 4 nejznámější skupiny metrik, které můžete v rámci obsahového marketingu sledovat. Dnes bych vám rád vysvětlil, jak prakticky postupovat při zjišťování efektivity konkrétních druhů obsahu. Vše si vysvětlíme v jednotlivých čtyřech krocích.
- Předchozí
- Stránka 1
- …
- Stránka 105
- Stránka 106
- Stránka 107
- Stránka 108
- Stránka 109
- Stránka 110
- Stránka 111
- …
- Stránka 124
- Další