skip to Main Content

Kde hledají copywriteři inspiraci?

Inspirace neroste na stromech ani ji nemůžete koupit v sebelépe vybavené prodejně domácích potřeb. Jedno je však jisté – dříve nebo později zkrátka dojde. Co s tím? Kam pro její novou dávku? Problematika ztracené nebo nedostatečné inspirace není spojena pouze čistě s copywriterskou činností. Promítnout se může do všech oblastí, ve kterých je zapotřebí kreativní lidské činnosti.

Přečíst celý článek
srdce

Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších infografik měsíce

Také milujete infografiky? My ano. Proč? Například proto, že informace v ní obsažené bývají zajímavé, snadno pochopitelné a lehce zapamatovatelné. Proto jsme se také letos rozhodli založit dvě webové stránky, kde se o ně s vámi budeme pravidelně dělit. V dnešním článku bych vám tyto stránky ráda představila.

Přečíst celý článek

Google představil nový vyhledávací algoritmus Kolibřík

Největší současný vyhledávač na světě Google veřejně oznámil, že poslední měsíc testoval a nyní do ostrého provozu nasadil nový vyhledávací algoritmus Hummingbird, což v překladu do češtiny znamená Kolibřík.

Důvodem pro nasazení Kolibříka je dle dostupných informací především změna způsobu, jakým lidé dnes na internetu vyhledávají informace. Vyhledávač neuměl v minulosti poskytnout dostatečně kvalitní výsledky vyhledávání delším a komplexnějším dotazům. To by měl nový Kolibřík napravit.

Přečíst celý článek
podcast1

Úvod do obsahového marketingu – Podcast 1

Připravili jsme pro vás podcast na téma obsahový marketing. Trvalo to nějaký čas, ale konečně jsme se domluvili, abychom si společně popovídali. Poslech vám nezabere více než 25 minut a dozvíte se v něm ve zkratce naše názory na obsahový marketing, prozradíme vám tipy na nástroje, které sami  používáme, a společně se zamyslíme, jaký obsahový marketing může mít i pro vás smysl.

Přečíst celý článek

Jak vyhodnocovat efektivnost obsahu

K tomu, abyste měli jistotu, že se vaše obsahová strategie vyplácí, byste měli sledovat správné metriky v závislosti na zvolených cílech. V minulém článku jsem vám představil 4 nejznámější skupiny metrik, které můžete v rámci obsahového marketingu sledovat. Dnes bych vám rád vysvětlil, jak prakticky postupovat při zjišťování efektivity konkrétních druhů obsahu. Vše si vysvětlíme v jednotlivých čtyřech krocích.

Přečíst celý článek
Back To Top