skip to Main Content
Šablony pro obsahový marketing.

13 šablon obsahových kalendářů zdarma ke stažení

Co to je obsahový kalendář, v čem ho můžete vytvářet a jak ho spravovat, to byste už měli vědět. Že nevíte? Pokud tápete, mrkněte na článek, který vám napoví. Doporučujeme si počíst také v obecném pojednání o obsahové strategii. Proč obojí? Bez znalosti obsahové strategie se totiž obsahový kalendář vůbec nevyplácí dělat. Nevyužili byste jeho plný potenciál. A to by byla samozřejmě škoda.

Přečíst celý článek
Podcast 33: jaknaexcel

Obsahový audit jaknaexcel.cz – Včeliště.cz podcast 33

V dnešním podcastu se podíváme pod pokličku webových stránek jaknaexcel.cz z hlediska obsahu. V tomto obsahovém auditu vám ukážu, jak vylepšit obsah rozsáhlého webu a jak se postavit k obsahovému auditu, který pomůže zlepšit stránky. Odnést si z něj můžete nápady, jak na svém webu zefektivnit obsahový marketing a jak svůj obsah vylepšit. 

Přečíst celý článek
17 způsobů jak získat e-mail

17 způsobů, jak efektivně získat e-mail návštěvníka

Máte seznam e-mailů svých stávajících a potenciálních zákazníků? Že ne? Tak byste to měli rychle napravit, protože bez databáze kontaktů hodně riskujete.

Nezavrhujte oslovování návštěvníků prostřednictvím e-mailu. Vaše Facebooková stránka může být ze dne na den smazaná, PPC reklamy mohou přestat fungovat při vstupu nové konkurence, která zvedne cenu, vyhledávač může změnit svůj algoritmus pro řazení výsledků a umístit vás místo první strany na jednu z posledních. Seznam e-mailových adres vám ale nikdo nevezme a vy tak můžete zákazníky oslovovat i nadále.

Přečíst celý článek
stránka o nás kontakt

Co by měly obsahovat stránky: Úvod, Kontakt a O nás

V tomto článku bych vám rád popsal, co by měly obsahovat důležité stránky „Úvod“, „Kontakt“ a „O nás“. Záměrně jsem zvolil tyto tři strany. Jejich koncept je totiž ve většině případů podobný. Pomáhají vašim čtenářům zjistit, kde se nacházejí, jak vás kontaktovat a kdo za webovou stránkou stojí. Jsou-li tyto stránky ve struktuře lehce dohledatelné a váš web návštěvníky zaujal, můžete díky nim získat řadu zajímavých zákazníků. Až článek dočtete, měli byste vědět, jaké informace je vhodné v sekcích uvádět. Rád bych vám také naznačil, na jaké otázky byste jejich obsahem měli návštěvníkům odpovědět.

Přečíst celý článek

Soutěže na Facebooku – jak je (ne)realizovat a proč

Článek byl aktualizován ke dni 8. 11. 2023.

Jedním ze způsobů, jak se svými fanoušky na Facebooku komunikovat a nabídnout jim něco extra, je pořádání soutěží. Pokud chcete načerpat tipy, jak soutěže koncipovat a čemu se při nich rozhodně vyhnout, jste na správném místě. Tento článek vám bude cenným průvodcem na cestě za poznáním fanouškovy duše.

Přečíst celý článek
jak vybrat název domény

Jak vybrat vhodný název domény

V minulém článku jste se dozvěděli, jak udělat jednoduchou analýzu klíčových slov. Dnes budeme v seriálu s chorvatskými ostrovy pokračovat a řekneme si něco o doméně. Analýza klíčových slov je tedy již hotová. Zjistili jsme, že téma stojí za zpracování, a víme, jakými skupinami klíčových slov budeme cílit na konkrétní podstránky webu. Jak ale postupovat při výběru vhodného názvu domény?

Přečíst celý článek
Back To Top