skip to Main Content

Příprava person a nákupního cyklu

Máte jasnou vizi toho, čím si chcete své zákazníky získat, ale nejste si jisti, jakou formou jim své hodnoty nabídnout? Potřebujete postavit svůj internetový marketing na pevných základech, na kterých založíte úspěšnou strategii? Pak je nutností konkretizovat skupiny zákazníků do podoby person, analyzovat nákupní cyklus a chování zákazníků a stanovit správné cíle, podle kterých budete vyhodnocovat, jak jste v marketingu úspěšní.

Pomůžeme vám vytvořit persony, konkrétní obrazy vašich zákazníků, a vysvětlíme vám jejich potřeby měnící se v rámci nákupního cyklu. S námi získáte jasnou představu o tom, komu své sdělení předáváte. Služba je základem pro promyšlený internetový marketing.

Co vám znalost person, nákupního cyklu a cílů přinese:

Použitím person a aplikací odlišného chování a potřeb zákazníků v různých fázích nákupního procesu vám pomůže dělat efektivnější a cílenější marketing. Správně nastavené cíle zase prozradí, v jaké nákupní fázi se potenciální zákazník nachází a umožní vám přesně změřit úspěšnost vašeho marketingu.

Přesné zacílení

Dokážete své sdělení lépe zacílit, protože budete vědět, kdo je jeho konzument a jaké jsou v danou chvíli jeho potřeby.

Opora při obsahovém marketingu

S pomocí person budete vytvářet obsah šitý na míru personám a jejich chování. To vám umožní dělat dlouhodobý marketing.

Zmapování nákupního rozhodování

Budete vědět, jak zákazník během nákupního cyklu uvažuje a čím prochází. Díky tomu zvolíte vhodnou formu jeho oslovení.

Jasné mety

Díky konkrétním cílům budete vědět, jak jste úspěšní v internetovém marketingu a jak si změřit návratnost investic.

pedestrians-1209316_1920

Proč je důležité mít zpracované persony

V dnešním marketingu je třeba zákazníky oslovovat chytře. Musíte umět rozpoznat, v jaké fázi nákupního cyklu se nacházejí a nabídnout jim přesně cílený obsah. Tou správnou formou marketingu a co nejvhodnější výzvou k akci dosáhnete svých cílů.

Abyste věděli, kdo přesně vaši zákazníci jsou, jak se chovají a definovali si, co chcete, aby udělali, potřebujete mít dobře zpracované persony, nákupní cyklus a své cíle.

Persony pak můžete používat každý den v marketingu. Ptát se jich, zda se jim líbí vaše kampaně, texty, upoutávky a produkty.

Co pro vás uděláme, abyste dělali efektivnější marketing:

1. Vytvoříme persony

Pro váš projekt vytvoříme 3-4 persony, které budou odrážet zájmy, potřeby a chování vaší cílové skupiny. Při tvorbě person vždy využíváme reálné dotazování zákazníků a výstupy z analytických nástrojů. Proto se na ně můžete jako na reprezentanty cílové skupiny spolehnout.

2. Identifikujeme nákupní cyklus

Identifikujeme nákupní cyklus a jednotlivé persony jím necháme projít. Zjistíme, co tyto persony v jednotlivých fázích řeší, co hledají, co je pro ně zajímavé a jakou formou marketingu je vhodné na ně působit v různých fázích právě ve vašem případě. Vše posuzujeme individuálně.

3. Jasné cíle

Pro každou fázi nákupního procesu definujeme konkrétní cíle, které identifikují přechod do jiné nákupní fáze, nebo splnění vašich obchodních cílů. Řekneme vám, jak přesně cíle měřit, abyste mohli lehce vyhodnotit úspěšnost marketingu.

Kdy využíváme person, cyklus a cíle 

Na Včelišti považujeme persony za základ takřka všech činností, kterým se věnujeme, a denně se nám to osvědčuje. Tvorbou person a zpracováním nákupního cyklu se zabýváme v rámci komplexně pojaté obsahové strategie, proto tuto službu není nutné objednávat zvlášť, pokud jste nám do rukou svěřili celou svou obsahovou strategii.

Jestliže se na nás obrátíte s žádostí o přípravu e-mail marketingu, přípravu sociálních sítí, o vypracování strategie linkbuildingu nebo rozsáhlejšího copywritingu, mějte prosím na paměti, že vypracování person je pro kvalitní zpracování těchto služeb nezbytné.

puzzl

Nezávazná poptávka po vytvoření person, analýze nákupního chování a volbě cílů

Back To Top