Rychlost načítání webových stránek hraje stále důležitější roli v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO) i…
Případová studie: Jak vytvořit hodnotný bonusový obsah?
V dnešní, moderní době lidé přicházejí na chuť tak trochu jinému zahradničení. Náš klient Speciální Zahradnictví, pro něhož jsme připravili bonusový obsah, jim dokáže otevřít bránu právě k takovýmto možnostem. Představujeme vám případovou studii, která vám přiblíží, jak jsme postupovali při tvorbě a propagaci e-booku Revoluční hydroponie.
Kdo je Speciální Zahradnictví
Speciální Zahradnictví je jiné, liší se od obyčejných prodejců sazeniček a zeminy. Jeho zakladatelé v samém začátku pěstovali rostliny pod umělým osvětlením ve skleníku. V hlavě jim ale mezitím zrála myšlenka posunout zahradničení ještě o kus dál, blíže moderní době. A tak se rozhodli pro hydroponii – pěstování mimo hlínu, již nahrazuje živný roztok.
Nyní má firma nejen kamennou prodejnu v Berouně, ale také e-shop SpeciálníZahradnictví.cz, kde mohou novodobí pěstitelé hledat inspiraci, koupí tu veškeré vybavení, a ještě mohou požádat o radu zkušenější.
Inspirujte se případovou studií
Stáhněte si zdarma podrobnou případovou studii, jež popisuje naše kroky spojené s tvorbou obsahu pro Speciální Zahradnictví. Může se stát vaší inspirací a motivovat vás k tomu, abyste se odhodlali vytvořit bonusový obsah i vy.
Jaké řešení jsme pro Speciální Zahradnictví našli
Bonusovým obsahem, který jsme pro svého klienta vytvořili, jsme řadě lidí přiblížili, jak ve 21. století pěstovat květiny, ale třeba i zeleninu v živném roztoku, jen se špetkou substrátu. Ukážeme vám, jaký obsah jsme pro svého klienta vybrali a jaký postup jsme zvolili při jeho propagaci:
- Nejprve jsme napsali články na téma hydroponie, které byly publikovány na Magazínu Speciálního Zahradnictví. V nich jsme vysvětlili, o jakou techniku pěstování jde, popsali jednotlivé hydroponické systémy, doporučili, co je potřeba do začátku pořídit, a samozřejmě jsme odkazovali na jednotlivé produkty na e-shopu klienta. Metriky v Google Analytics ukázaly, že je o toto téma velký zájem.
- Na téma revoluční hydroponie, tedy pěstování rostlin mimo hlínu, jsme zpracovali atraktivní e-book. Zapojili jsme své copywritery, grafiky i korektora. Z našeho bonusového obsahu se čtenáři dozvěděli, co vše je nutné k pěstování pořídit. Doplnili jsme fotografie produktů včetně odkazů k jejich snadnému nalezení a objednání v e-shopu.
- Pro e-book jsme vytvořili speciální landing page s informacemi o e-booku a zástupci Speciálního Zahradnictví, se čtenářskou referencí a tlačítkem CTA (call to action) s výzvou ke stažení e-booku.
- Do článků jsme přidali odkazy, jež vedly na magazín Speciálního Zahradnictví k dalším zajímavým informacím a tipům, které e-book dokonale doplnily.
- E-book jsme publikovali nejen na stránkách SpeciálníZahradnictví.cz, ale i na sociálních sítích.
Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat
S e-bookem jsme trefili hřebík přímo na hlavičku. Veřejnost zaujal a počet zobrazení tohoto bonusového obsahu se vyšplhal na 4 188, samotný e-book si poté stáhlo 2 542 lidí. Konverzní poměr e-booku byl přes 60 %. Návštěvnost navíc vzrostla za kvartál o zhruba 25 %.
Kromě návštěvnosti se nám za jedno čtvrtletí díky e-booku podařilo zvýšit také obrat Speciálního Zahradnictví. Ten narostl o 31 % oproti předchozímu kvartálu. V porovnání s předchozím rokem byly po vydání e-booku tržby vyšší o cca 30 %.
Příčina nárůstu samozřejmě neleží pouze ve tvorbě a propagaci bonusového obsahu, ale v komplexních činnostech Speciálního Zahradnictví, jemuž se plně staráme o obsahový marketing.
Inspirujte se případovou studií
Stáhněte si zdarma podrobnou případovou studii, jež popisuje naše kroky spojené s tvorbou obsahu pro Speciální Zahradnictví. Může se stát vaší inspirací a motivovat vás k tomu, abyste se odhodlali vytvořit bonusový obsah i vy.
0 komentářů k zobrazení